Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

23.06.2012

Jazz-Love..and No more



Am trăit ceva senzațional vineri seara la ArClub Open Air unde am putut afla că Muzica Sufletului provine și din alte unghiuri ascunse pasiunii inimii intersectate cu bucuria, dragostea pură și dincolo de ele...punâdu-mi serios întrebarea:

-Mă, cum un preludiu al Dragostei pe marginea preludiului? E uite așa bine. Așa am tradus muzicalitatea universalității acestui mare talent al tuturor simțurilor...frumoase: adunate, contradictorii, ascultate, furate sau mângâiate și mai apoi transformate într-o Operă a Desfătări Bucuriei Inimilor.

Emy Drăgoi end Hot Jazz Club România

Cum să pui înaintea sensului un sens esențial....și ăsta să îmbrace și DRAGOSTEA și BUCURIA și INIMA? Unind surprinzător in-divid-ul? Și fără să-i faci un copil!? Acum să recunoaștem Dumnezeu nu cheamă pe nimeni la întâlnirea cu el, din principiu, pentru că el nu se vede și nici nu are chef să-și facă lifting ori să-și pună silicon...el vine când nu te aștepți. Iar pentru asta e cam necesar să-ți iei BAGAJUL de acasă...ca "să te scoți" na, și ca să acoperi toate minunățiile întâlnite..să le dai și să-ți dai FORMĂ!

Doamnelor și domnilor Emy Drăgoi..

4 comentarii:

  1. deci vineri seara ai umblat telelu tanase :D
    frumos asa :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să zic na, am avut ghize, ghide cum se zice?
      :))
      Așadar vineri am fost un norocos.
      :)

      Ștergere
  2. Un motiv sa fim mandri ca suntem romani.Sunt un mare admirator al sau si ma bucur ca l-am regasit printre preferintele tale.De altfel nu e singurul artist absolut cu care imi demonstrezi cat esti de atent si iubitor de perfectiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iustin. Mulţami pentru sensibilitatea-ţi plină...şi întregă.
      Cât despre perfecţiune doar tind...şi îţi mulţumesc pentru că şi la tine se simte că o ai...acea gentileţe aparte.

      Ștergere

Căutati pe acest blog