Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

18.06.2012

A Curvi...Curvia...andreiraduM


Studiu de caz

Mă cum dracu se întâmplă în viața asta dar exact pe subiectele cele mai sensibile când le arunc în aerul greu respirabil de acasă, se ridică focul în văzduh.
Ies la suprafață frustrările, întrebările greu acceptate, durerile vechi, cele actuale adânc împlântate în tot ceea ce înseamnă ființare şi la modul prezent în... CURVE:
 mame, prietene, viitoare soții, foste neveste, vânzătoare de plăceri,  dar și în cele demne de o soartă mai bună care o fac pentru întreținerea familiei...

CURVELE...
 Ăsta a fost SUBIECTUL care în raport cu dragosteA pe care am ridicat-o la superlativ prin Loreen a scurtcicuitat ceea ce cunoaștem noi toți, sub forma dictonului "musca pe căciulă".
Subiectul în sine a lovit  din cauza lipsei de informaţii necesare, a unor coordonate precise pentru a acoperi un subiect complex şi inepuizabil.
Bineînțeles, că acei ce au mușcat momeala s-au folosit de vechile subterfugii atât de banale și care au constituit RANA pentru care au și intrat într-o Horă a Denigrărilor cum au putut, și.. pe unde au apucat.
Nu? Atunci când știi că SUBIECTUL nu-ți este la îndemână te iei de orice amănunt folosindu-ți arma mereu strâmbă a dezinformării, a principiilor pur demonstrative îmbibate cu presupuneri dez-axate...dar, și a denigrării persoanei care le-a invocat.
       
                încornorat, înfumurat, un bîjbîitor al sensului:andreiraduM

Mijlocitorul și principalul pion în ecuația Curvelor noastre de toate zilele, cel care s-a identificat cu ele în momentul când a considerat să "ia apărarea"altei bolnave-imaginative dintr-un cras exces de zel este unul de-și spune andreiraduM, un adevărat titirez conversațional priceput de minune să schimbe sensul adevărat al lucrurilor firești, el însuși un substitut al său în viața de zi cu zi, de care se laudă necontenit că, se îmbujorează zilnic cu nasul în pistilul florilor de pe marginea drumului.
Ce a făcut ăsta. A sărit ca un apucat frustrat să combată
Și cum androidul virtual nu putea fi singur, Zeița Curvelor și-a mai trimis pe pământ anume în mediul orgolios virtual de care cu sfială mă dezic...încă o apărătoaare!
Lorelei, care îmi zice ea din mângâiere pur-întâmplătoare J-bro. Trimis și deloc întâmplător. Ce-au făcut apărătorii de vază ai tuturor curvelor din spațiul carpatin și universal(preconizat)? Și-au ales ambi un câmp de bătaie. Fata a optat na, ca ORICE fată stindardul "De-ai știi tu că aia-i curvă ai devora-o...am glumit,nu, oficial e așa: "-De unde știi tu că aia curva, e curvă?" cu trimitere clară la nasul meu de a o mirosi la cel mai propriu mod posibil. Și cu apostrofarea concludentă de rigoare:
"Ce am fost eu la curul ei"?

Mă rog, ajungem și la Bărbat. Ăsta, clar, reperezentatul Curvelor masculine și feminine în fapt și inițiatorul mișcării propagandistice:"Sunt curvă și se ia"! "Cine nu este ca ea"...mi-a spus andreiraduM ulterior chiar prin vocea lui interioară, îl va obstrucționa, că are el metode specifice...și că dacă nu o recunosc pă aia de își zice sufletdeCurvă mă va acuza de toate ocările pământului, de tot ceea ce îi va veni la gură, pe considerentul "firesc" că: în oricine există o curvă!??

Eu i-am zis că nu ader și asta la ofticat, în condițiile în care știa foarte bine de faptul că tot ceea ce mișcă în jurul lui este o ordinărie curvară, a se citi o "naturalețe respingătoare", dar, n-a putut anticipa că nu sunt din familia lui și nici a mironosițelor care se ascund sub pavăza ipocriziei.
Așa că a dat drumul la diatribe punându-și la înaintare raționamentul pedant dar limitat la rându-i, că zice doxatul-pervertit:
"uitand ca face si el nefacute, ca recurge la tot felul de subterfugii pentru a-si satisface anumite nevoi, a-și aduce anumite beneficii"??
 Deci reprezentantul inimos al curvelor ce a făcut? Și-a dat arama pe față.
Încercând să mă îngroape pe mine în BANALITATEA-COTIDIANĂ și avansând astfel un principiu de la sine gratuit, în speță din familia și apropiații lui ce își vând trupul sau interesele ori se trădează la prima cerere, în astfel de condiţii  nu am cum să fiu decât o simplă componentă, ca și ei.

                             Sunt Curvă până-n măduva oaselor

În fapt a uzitat o simplă manevră generală indusă pentru a-și face loc invocării de aberații țîșnite dintr-un complex de curvar(duplicitar) moștenit foarte probabil de la cea care ia dat sensul și arătat culoarul de mers...în primii ani de viață. De acolo poți împrumta comportamente asumate și atitudini comportamentale fără echivoc și poți arunca altuia...cu seninătate.
Personajul e admirabil de PROST și de CURVă când spune :"Nimeni nu stie ce poveste duce in spate o "curva" asumata"!????
Ca și cum NOI TOȚI N-AM ȘTI LUCRUL ĂSTA! Mai revenim la familia lui? Mai ne ducem cu gândul la cei care ne conduc și cum îi alegem? Mai ne gândim cum ne ies copiii?
Dar așa a fost și este neamul ăsta, mereu am ucis CURATUL/ALTFELUL și am sacrificat tot ceea ce a fost bun pentru curve, bani sau comitete la nivel înalt. Ce a ieșit? Spălăciri de creiere, miliardari de carton, inteligențe care mai de care mai artificiale și nesecate modele de formațiuni sociale gata de a pregăti noi generații de curve.

                     Sunt femeie și oricând am dreptul să spun orice prostie

Trebuie să mergem înapoi la exemplarul feminin:Lori. Ea a avut străfulgerarea...dincolo de banalitatea pur literală a unei simple condamnări femenine, aceea de a fi depozitara cunoștințelor deloc întâmplătoare...a minunilor din Viața mea...în speță a patru(!)ființe care-mi sunt încântătoare și la care (scuze) cartierul Dr Taberei al ei sau Balta alba-neagra urâciosului strâmbo-cognitiv raduM nu a putut încă vedea!!!!??? Mai pe scurt având o relație de pură independență ideatică și firesc...reciprocă!.. în parte sexuală asta a scos-o din minți!!!E, acu e acu. Pe cine!?

 Ea, care a văzut în atâția ani de viață funia trasă de un singur exemplar...a simțit acum că e necesar să-mi dea o LECȚIE să mă usture pe motiv că "nu este corect" ce fac! În condițiile în care habar nu are ce tip de relații consum sau întrețin eu. Unde e Curva aici??
 În Libertatea mea...fluturată....chiar cu credință!!! sau într-o mojicie fără seamăn...de a scrie așa ceva fără niciun pic de SENS, răsucind cuțitul într-o RANĂ(IUBIREA) mai mult mitologică decât proprie, dar și așa îmbâcsită(la ea) de reguli stricte ce i-ar impune cu seninătate  şi cu ochii strâns închiși!!
Ce este culmea cinismului și ironiei...este că ființa ei nu poate anticipa deloc coordonatele relațiilor de IUBIRE existente decât în condiţiile de ceea ce NE spune sf.scriptură și sfinții părinți cu apucături de curvari, pe pământ!!
Culmea!

Lipsa discernământului. Sau mitul toporului din popor: Curvă-Dragoste

Și tot printr-o culme a cinismului rudă cu imbecilitatea vin şi concluziile trase de tartorul, inițiatorul vendetei, Răzbunătorul Curvelor andreiraduM...în fapt a tuturor neputințelor Curvelor din românia: vine și spune ăsta cu emfază că blogul meu este plin cu siropoșeniii, l-am făcut pentru a agăța gagici pe net și că e populat la orice colț de SEX, ignorând că este energia vieţii. Este pe undeva foarte interesant de ce face asta...jignindu-mă ca un bou de baltă.

Ca orice Curvă îi este "frică" de sex şi pe care îl privește cu detașare, afectul său fiind unul avariat din copilărie, așa și blogurile de acest "tip", îi par că nu sunt serioase, sunt doar cele cu flori, porumbei și cu mâncăruri. De ce? Iarăşi interesant. Tocmai pentru a se infiltra el.....și ne-esențialul adus o dată cu rigidităţile şi frustrările lui din trecut în care.... târăște curva, conceptul precum oxigenul în propria-i comunitate.

Resimte o nevoie frustrantă să fie acid şi indiferent ca totul să se poată plia..pe greutatea invectivelor aruncate pentru a deturna sensul principal al lucrurilor şi ca principiul său exersat de Curvă  să triumfe în fața celor mici. Se bazează pe INSTINCTUL DE CURVĂ pe care îl au mulţi în ideea de "câştig plutitor" în democraţie.

În fapt ce face el mai concret? Deturnează in-direct SENSUL PRIMORDIAL printr-o șmecherie de tip "Perversa de pe Târgu Ocna" luând-o la fugă "mișto" ca orice banal interesat bărbat aruncându-se în păpușoiul șmecheriilor. Firesc nu? Sper să vă prindeţi. Pentru a nu lua contact cu energia învăluitoare a vieții de care se teme,sexul.

Altfel spus Curva este prea ocupată să i-o tragă "cuiva" sau să deposedeze "ceva"  în loc să poată învăța lucruri serioase. Asta şi face de mai multe zile pe blogul lui Lorelei, expune terome generalist-simpliste minimalizându-i pe celalţi dintr-o nevoie acută.

La curve o anume inteligență-rece va substitui mereu o anume pedagogie necesară oricui şi care vine să se prezinte deschisă/prietenoasă/comunicativă/camaraderească. De ce?
Frustrarea de lucrurile cu adevărat mărețe în interiorul ființei proprii, proasta educație dar și o nevoie acută de a ține mecanic steagul sus în tagma Curvelor de zi cu zi...în inima capitalei, va prima în dauna unui anume firesc manifestat în căutare de sens sau numitor comun. Vorbeşte ca un rechin, că "respectul trebuie câştigat", dar nu se întreabă de ce este şi orb aşezat fiind în jumătatea plină a paharului...ne-simţit fiind.

                           Pericolul miștoului, amenințarea relativizării

E ascultat pentru că este un adevărat şmenar în frază și un bun corespondent al realității, lucru însă care nu-l scoate deasupra problemelor fundamentale. Ca orice curvă banală povestirea și mai apoi exemplificările irup într-o rutină pragmatică rigidă ce-i trădează alienarea de tot ce înseamnă sensibil și frumos interior.
 Dar pe cine intetresează sonoritatea și tâlcul unei curve-banale dar colorate? Poate doar unele femei sau pe ahtiații bancurilor de prost gust..., Inima lui e sinonimă cu "bătaia curvei"...trebuie să exploateze ceva repede, textul în cele din urmă, pe care nici el și nici pe cea care a ales-o nu interesează:e o curvă prin excelență.
Cuvânt, faptă, exploatare!
E identic simptomul cu al altei bolnăviciuni care emană efuziuni de limpezire în plin proces de îmbâcsire- ICS, toți 3 sunt nişte suferinzi ai iubirii şi nu căutători! Inconștiență care îi duc spre un celălalt colţ al democrației:alienarea prin detașare. Fuga prin nesimțire. Aici oricât ai putea să fugi , oricând vei fi prins din urmă. Sexul pentru majoritarii imberbi...este rana secundară, lupta dusă pentru nesimțire.
O parte a femeilor simt, Curvele nu! Iată Familia în cauză!!!
Iată și principiul după care fug...ignorând și punând "la zid" de frica neieșirii din jocul social.

Rana esențială

Care este adevărata noastră Rană?
Iubirea, pentru ea s-a dat cu curul de pământ Lori, pentru ea învârtește cuvintele corect în van prostul pardon, neştiutorul andrei, chiar dacă fuge cu spatele, înfumurat de atâta maieutică a propriei sale aure nestrălucitoare...şi da, RANĂ este şi ideea pe care am consolidat acest  blog, în scop...de a simți aproape IDEILE/SENTIMENTELE AUTENTICE ȘI TOT CEEA CE ARE MAI EROTIC BUN ORICINE! Nu e o crimă, e o calitate...manifestată!
Ceea ce va trebui demonstrat.

Desigur, în spatele tuturor faţadelor mele şi nu numai, stau aceia pe care nu-i mai găsim niciunde! Sau de fapt nicicând: prieteni, vecini, colegi, parteneri de chef sau amici de discuții extraordinare. Sau pierdut în făcut bani și penetrat proaste-interesate la tot pasul. Cum să le zici Curve când ele mișună în voie?
Una din cele 4 suflete minunate apropiate inimii mele este G și care îmi dă uneori impresia că este mai frumoasă și mai naturală cât jumătate din bucureștiul vostru căcăcios ce duhnește a ne-viabilitate!!!
Artificii, plastic, zgomot, clismă cu vin sau silicon!!!... Așa se poate contabiliza visarea-realitatea/ dorința-împlinirea sau...
speranța-credința. Un totum de plastic învelit puternic într-unandreiraduM stăpân pe sine, pe viață și pe cele ce le condamnă. Radiografie perfectă a unui bucureștean îmbâcsit de orgolii și năzuințe. Nu-i bai trebuie să existe! Cum? Să slujească titlul:"A Curvi Curvia".
 Nu te poți deroba, vei fi înghițit. Îi este frică, ceea ce îl face mai puţin uman şi ne explică tot el că:"Nu contează". El trebuie să fie "el"
ps
De ce a sărit micul imbecil la atac? A mirosit prea multă sensibilitate, sexualitate, dumnezeire neîncadrabilă. A simţit în răspunsul redfire-ului de la postarea Euphoriei o fiinţă veritabilă ce anula cu o simplitate dezarmantă o simplă Curvă dar semnificativă, din România, şi s-a aprins!

Curvele ard cu scrum!



26 de comentarii:

  1. Joker si tu faci aceleasi lucruri ca si Andrei Radu doar ca mijloacele sunt altele. Tu pui niste oglinzi in care vezi ce reflecta altii. Andrei da cu ciocanul percutor pana sa iasa la suprafata lucrurile din om. Lori analizeaza. Fiecare cu metodele lui.

    Toata lumea e interesata de sinceritate de fapt, de lipsa de ipocrizie aceste atribute fiind in esenta o preconditie pentru infaptuirea iubirii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vlad nu pun chiar oglinzi, îndrept priviri, atenţii şi gândiri unde nu se vrea. Plus de asta încerc să devoalez orice urmă de andreiraduM-românesc!
    :)
    E pe undeva o plăcere să simţi perversitatea în samariteni de genul ăsta care miros nu din prima/primul contact..
    Na, fiecare cu plăcerile lui.
    Să ai o zi bună şi parte de oameni frumoşi..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca Andrei Radu e pervers si nici samaritean. Cum toata lumea e cu pseudonime si activeaza in virtual omul vrea sa vada cat e real din ce se prezinta si cat e o masca din ce se prezinta prin blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaz ca Lori spune ca tu nu publici tot dar nici ea nu publica tot. Decat ce-i convine. Are si ea aliantele ei.

    Vroiam sa spun ca Andrei a mirosit-o corect pe Gabriela care ii ia apararea lui Lori. Gabriela are o casnicie esuata si a avut doi amanti in paralel cu sotul.

    Eu gasesc lipsa de constanta o ipocrizie. Daca cineva scoate ceva pe gura tre sa-si asume. Altfel ajungi ca in povestea cu Petrica si Lupul si e nasol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vlad de Gabri chiar nu ştiu cine e şi nu mă intere....
      Vladu. îţi dai seama că nici nu contează cine apără şi cine nu...că ar trebui urmărit cu totul altceva?
      E o pierdere de timp substanţială...
      Am şi eu pe cap acum destule...revin.
      Să trăieşti..

      Ștergere
    2. Ar trebui cred ... pentru ca Gabi e o curva si Andrei Radu a devoalato. Ca tot suntem la subiect ... Altfel risti sa pierzi ... timp si suflet. So keep an eye open ;)

      Ștergere
  5. Vlad. Cu siguranţă nu e "pervers" dar are o concentaţie foarte puternică duplicitară.Şi cu siguranţă peste norma zilnică acceptată.
    :)
    Superioritatea şi-o arogă nefondat de cele mai multe. Este un extragator:) de date aleatoriu pe care şi le aşează minunţios în urma unei experienţe bogate în frustrări.
    Neiubirea la el îşi scoate colţi acum, secundarietatea şi conştientizarea lipsei de SENS îl face un Aripel-re-creativ dar niciodată îndeajuns mulţumit. E genul de frustrat perfect mascat...în cotidianul acceptat.
    Creaţia nu-i ţine loc de SATISFACŢIE, ştii?
    Scormonirea şi teoriile-i demonstrative...nu-l oxigenează îndeajuns şi asta îl face un paraşutat al altor bloguri!
    Nu am avut timp de el...sper să-mi fac.
    E pe undeva şi spectaculos...în ludicul personal-bolnav, e un soi pe care greu îl dibuieşti că e banal cu sine însuşi, neavând ce oferi cu adevărat persoanelor ce-i stau alături.
    E un caz interesant! ...de dubiozitate-duplicitară cu suprafeţe jucăuşe..
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm. Il iubesti asa cum e sau nu ... E treaba lui ce face el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vlad!:)
    Nu poţi să "iubeşti"ceva contrariant! Atunci când afli cum stau talerele lui şi în funcţie de ce anume se manifestă.
    L-am iubit cândva!
    :))) Cu pasiune! :))
    Daar! Am deschis ochii!:)))
    Şi nu că am vrut eu, ci s-a trădat singur.
    Pe bune, un asemenea imbecil...prin zonele sensibile, moi ale lui, mai rar! Frustrarea aflată în straturile cele mai profunde...are "replici" nocive exact ca la cutremure ştii?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imbecil ... poate ... dar al naibii de percutant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut!
      :)
      Uite-te însă la natura percutării!
      Este ca şi cum îl adori nemărginit pe Ponta......
      sau pe Băsescu că este un cârmaci adevărat.
      Voila!
      Contează cu adevărat calitatea omului:de ce te-ai încojura de El!
      Ţi-ar plăcea să-l ai în apropiere...să turuie pe lângă..
      precum un automat de presupuneri şi supoziţii..pentru că se simte bine ca să aproximeze?
      Eu unul, am învăţat cum să-l anihilez!:)
      Mă duc la educatori, n-am cum să dau greş.:)
      Fără a apela la diatribe..agresive aşa cum s-a învăţat..
      Mă rog, cine i-a permis!

      Ștergere
  9. Mie da ... imi plac oamenii sinceri care-mi spun in fata ce si cum decat cei care mustacesc prin spate ... desi poate nu-mi place sa o aud si uneori doare dar medicina administrata la timpul oportun e mai buna decat o boala lunga si chinuitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vlad! Sinceritatea nu duce la bun sfârşit un bun-simţ atrofiat în zonele lui sensibile, adică cele care vor erupe mai devreme sau mai târziu. Eu nu am zis că ăsta nu ar fi perfect de mers cu el la Curve...de orice gen..sau audiat la bancuri-povestiroase dincolo de orice boli aparente sau manifestate.

      Uite vezi? Chiar nu contează dacă ai în faţă un PROST care vorbeşte strâmb direct sau pe ocolite.
      Un prost adică un neidentificator sau nesimţit rămâne un ne-simţit.
      Arta vieţii constă în aceea de a-i dibui.
      Eu pe ăsta l-aş vrea doar ca să mă distrez cu latenţele lui în manifestare...nu însă prea mult timp...pt că aş risca...să mă contrazic DEGEABA aşa cum a/au făcuto pi blog la Lori.
      punct!
      Tu ai vrea un robot stricat care cântă foarte bine?
      Nu te-ai uita şi la inima lui(deznodământ)? La cât de mult poate înflori? Ţi-ar păcea doar diaria-miştocăroasă...cu aere de confirmare a ceva relativizat?
      Sună cumva ecoul lui...a Gol-Exagerativ!
      Mirosul nu mi-l poate lua .Schimbarea lui în orice perioadă a anului sau a vieţii este sau va fi doar de faţadă!
      Aşadar...poţi agrea o Curvă feminină de o asemenea factură latentă şi total dubioasă?

      Ștergere
  10. Basescu, Ponta ... asta a votat lumea. Traim intr-o democratie fie ca ne place sau nu. Ca veni vorba de Basescu ... de el imi place. Ponta hmm ... pana acum nu prea ... putin mistocar ... dar se simte ceva acolo ... e un filon. Sa vedem poate se confirma. Sa nu uitam ca e totusi omul lui Iliescu care e unul dintre putinii oameni cu coloana vertebrala din politica romaneasca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai devine nesimtit daca tii mortis sa-ti impui punctul de vedere. In momentul in care ii acepti punctul lui de vedere si in acelasi timp esti strong si pe pozitii cu al tau ... Dar daca ai dubii, daca esti nesigur ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Vlad! :)
    Devine "nesimţit" sau este!?
    :))
    E? Şi asta nu e o anticipare...deşi...ca o boare şi el ar putea spune la fel.Însă cel care a sărit în cur lovit în realitatea-i sensibilă în cugiet, simţiri şi trăiri zilnice el a fost primul.Iniţiatorul...
    Vrei să ne învârtim din nou în acelaşi cerc bolnăvicios propus de el? El?
    :)
    Nu cred.
    Discuţia nu comportă poziţia mea şi a lui de vedere şi asta pentru că a plecat din start pe supoziţii false.
    Şi urmând cele denigratoare...imaginativ-creative!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite vezi aici avem doua puncte de vedere diferite ... pentru mine nu e!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am un miros extrem nu de fin, ci de dezvoltat la CURVE!
    Stând printre femei...aici asişti la întregul mecanism de coacere la foc mic...al bărbaţilor. La ele poţi afla cel mai bine ce şi cum, în ce fel gândesc bărbaţii şi ce vor să obţină...în ORICE!
    Astfel se înţelege foarte bine previzibilitatea bărbaţilor în ochii femeilor dar şi ignoranţa...evelor.
    :)
    Andrei e un altfel de revoltat, este unul împotriva inimii şi a sensibilităţilor ei, în fapt un produs concret-indiferent pe calapodul multor femei(Curve asumate sau nu). El confundă seriozitatea cu implicarea şi o face voit..
    Dacă vrei să asişti la fitilele fiinţei lui te poţi apropia de el.
    :))))
    Camaradereşte vornind.
    :)
    Eu deja l-am mirosit şi nu mă interesează Sandra Brown reîncărcată.

    RăspundețiȘtergere
  15. Femeile cu foarte putine exceptii vor relatii permanente cu barbati maturi din punct de vedere emotional. Intrebarea care se pune este: sunt aceste femei mature din punct de vedere mental ?

    RăspundețiȘtergere
  16. In alta ordine de idei nu vreau o relatie bazata pe sentimente cu Andrei ... Nu m-am implicat prea mult sentimental cu el, nici el cu mine, cred, deci suntem cool.

    RăspundețiȘtergere
  17. Perfect!
    Uite vezi cum răsare "numitorul comun"?
    :))

    Cum ar fi ca acum să mi se năzare că nu-mi "place" de tine să mă iau de raportul pe care îl ai tu cu bureţii de bucătărie..samd etîc?
    :))

    ps
    Şi "implicatul sentimental" are coordonate proprii, personale el include o igienă mentală permanent reciclat-îmbunătăţită...şi pe care nu şi-o permite oricine şi mai ales oricând nu?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Joker ... I don't give a flying fuck despre opinia ta ... fie buna ... fie rea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Tu asa faci ii iei la picioare in bot pe toti cei care nu te plac pe tine sau opiniile tale ?

    RăspundețiȘtergere
  20. Am înţeles ...despre opinia mea:)
    Eu nu i-am dat niciun "picioare in bot".:)
    Doar i le-am retezat lui.
    :)
    I le-am anulat ca nefondate, şi neargumentate, în sine s-au prezentat doar ca obstrucţionare...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Dupa o portie zdravana de ras(intrerupta de accese de tuse imbecila datorata tutunului), iaca purcede si tanti Borgia sa si zica opinia..Si cum,ca de fiecare data, mi am luat ochelarii de "cetit printre randuri",am dedus-ca de multe ori,dealtfel- cat de a dreaq de "reala" ii Vertualia asta..Si cat de greu ne este sa ne acceptam asa cum suntem..si ce usor ne e sa punem "stigmatul" pe scrisul altora..Ce dreaq,Jo..chiar suntem singurii de p acilea care vad si interpreteaza numa' "literalul" din postari???Bleah..Am facut si eu pe "avocata"..odata..si culmea, tat pt personajul discutat..Apoi mi s o luat..De ce? Pentru ca si ei, ca si mie si tie..i se rupe ..sinapsa de parerile altora..subiective sau obiective..Asa ca, am preferat sa cetesc incognito postarile celor pe care ii urmaresc, si sa mi dau cu parerea doar atunci cand is in masura sa o ofer..Nu de dragul de a comenta si a intra in polemici ieftine cu alti "comentatori"..So..my dear friend..lasa cainii sa latre..si caii sa traiasca..Noi sa avem "jimnastica" 'n deste sa putem scrie..ce dorim, si ce ni se pare noua ca trebuie sa lasam pe fila asta electronica..kiss u..

    RăspundețiȘtergere
  22. Dap. Interesant opinat Borgia..:)
    Câinii s-au specializat pe anume voci..aşa că le mai dai un diapazon
    :)

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog