Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

09.06.2012

Prostul eufemistic: andreiraduM


Radiografia unui frustrat colorat!



Nu am avut nicicum ideea de a-l pune sub lupă pe acest acest "blogger" prin simplu fapt că nu-mi spune absolut nimic..
Dar pentru tupeul de joasă speţă etalat îmbibat de non-sens în postarea dedicată câştigătoarei Eurovizionului m-am decis să-l purific puţin pe la zonele moi, asta şi pentru toate conflictele pe care le-a avut cu mai multe persoane..


Aşa că toată pledoaria mea argumentativă este bazată pe reacțiile avute de-a lungul timpului din partea acestui personaj aparent simpatic ,dar în urma căruia răzbate un damf pestilențial de educație precară şi suficientă, precum pârţul unui venerabil pensionar de armată.
Cum să-mi scape de neobservat apariţia în această viaţă a proştilor-sublim de ridicoli(a se citi muşcători de cur)?
Aș simți că viaţa nu are farmec, că nu are parfumul promis: al copilăriei, al dascălilor, al inocenţei de care nimeni-nimeni nu se prinde, al falsului şi, al surprinzătoarei dumnezeiri ce mă înfăşoară, copleşindu-mă în cadrul ei mitic blestemat...pământean, cu miresme înfundate de reguli la propriu blestemate.
Aşadar în drumul ăsta sinuos dar parfumat am dat de un mare frustrat! Unul latent citito-cârtitor ce s-a remarcat doar prin conflicte deschise ori prin coşuri cu flori închipuite şi dăruite evelor cu titlul de mare curtoazie. Prin mesaje bidivii aparent usturătoare care, mai mult au pus"la colţ" decât au 
oferit înțelegere sau sens, acolo unde el era căutat.
Iar mai presus de subiectele altora, pe care nu le prinde, se vrea un eufemist-balsamic pentru tot ceea ce-i este lui contradictoriu.
Îi reuşeşte însă doar literal la adăpostul disimulării prin iritare, acolo unde s-a specializat fiind  un fel de jolly-joker ceva între rege şi pion, însă ambi goi. 
Îl regăsim în varianta masculină a acelei pitzi-fufe a lui Maximilian:
"E fată deşteaptă... dar e goală pe dinăuntru".
 Mulţi nu-l cunosc dar se întâlnesc cu bineţurile "generoase" și aprecierile lui de complezență.
Părerea mi-am format-o în urma reacțiilor nihilisto-conspirațional-bănuitoare ale acestui ţuguiat care crede că lumea şi nu omul se învârt după. Chestie de optică, de educație și bun simţ-calitativ.
Aşa că iată de ce este: PROST/ÎNGÂMFAT/IEFTIN/NOCIV pentru cei de lângă care nu-l ştiu şi nu-i interesează cât îi face pielea. Cea mai intimă.
Întâi de toate se trădează în ochii mei şi-i simt şuncile recte excrescenţele, prin simplul fapt că se ia de un subiect unde SENSUL nu-i cade lui pe tărtăcuță...venind cu explicaţii de genul:

"nu cunosti semantica cuvantului curva"
" cand gafezi, tre' sa ai puterea si sa recunosti"
"Ai gafat'o.. Urat si rau de tot"
"Te dernajeaza prejudecata ta, nu omul respectiv."???
Câte și mai câte, BOUL ÎNCORNORAT foloseşte presupunerea personală drept indice de corectitudine, de ce? Pentru ca ceilalţi să prindă din zbor siguranţa lui de sine şi afirmaţia tăioasă, ele însele neavând legătură cu subiectul pe care chiar prostul-încornorat le-a negat esența atinsă de mine în titlu, agățându-se, acolo unde-i răsuflă constipația emoţională cel mai bine: pe gură.
Afirmații de genul:
"Imi esti drag, asa incoerent cum esti;cu impulsivitate exagerata cand e vorba de febletea ta, si cu agresivitate cand e vorba de prejudecata!" le face într-o inerţie a voracităţii personale atunci când argumentaţia îi este peste mână.

 Nu-i mai puţin adevărat că mă-sa, este mai curând foarte apropiată de cea care m-am luat eu în comentarii în speţă din regnul familial şi principial regăsit în SufletdeCurvă.
  Dincolo de mutuala legătură a celor două familii pe care le detest, de CURVE ASUMATE...este creat precedentul pentru ca intimitatea văzută de el..să fie înţeleasă și îmbrăţişată de ceilalţi sau de celelalte matracuce cu care intră în contact direct. Pe cele din virtual le iert...din mai multe considerațiuni...mă rog, sunt femei şi au nevoie de aparenţa duplicitarului, care-şi ştie rolul social. 
După ce a tot făcut pe lucidu gramatical el însuşi deranjat la sintaxă, devoalându-se într-un reducţionist sadea...andrei-căpiatoraduM îşi dă iarăşi marama îmbrobodită pe față la un ultim comentariu, şi asta după
mojicii pline de fiere asupra lui RedFire pe care a jignit-o fără sens! de "n" ori şi zice aurolacu-ploii, uitând de substratul ce-l oftica până atunci: cică am făcut totul s-o vrăjesc io pe "pitzi"(cocalar cognitiv ce eşti).
 Iată ce referire bulversantă face la titlul postării mele amestecând și comentariile
aici :
" "zeita" e aia cu care dormi tu sub perna si crezi ca face dragostea pe scena.

"Bulversant!!!
Ăsta este în cele din urmă maimuțoiul zilelor noastre și în fond un reprezentant din tagma bărbaților considerate de femei "sensibil" dar, de unde se
ivește și întrebarea pertinentă:
-Dacă femeile nu s-ar păcăli atât de grosier...și nu ar "simţi" mai înainte de a fi impresionate că un astfel de individ nu poate oferi decât o pojhiță de
sensibilitate, nu cred că ar mai putea fi ştiute precum: plângăcioase, visătoare, capricioase și cu ascendent puternic asupra unor astfel de bărbaţi, nu?
El e doar vârful eisbergului.
Ă sta e andreiraduM un PROST la normă cu sentimente gata pentru a umple orice suprafaţă îi cere. Nu-i deloc de mirare că femeile au bărbații pe care îi merită.
Cu toate că pare un tip aerisit, cazul lui este unul clasic de cufurit-emoțional:  se dă cu porumbeii, cu pisicuțele, cu copiii mici mici doar să-și facă intrarea în "rândul lumii"(femeilor, pe care nu o știe decât din familie sau cărți bine alese, dar prost înțelese.
 E genul de urangutan pe care nu l poți vedea decât cu o burtă greu la legănat într-un club retro sau disco. Și tocmai de aceea este aproape imposibil să-și dea seama dacă Loreen pe scenă transpunea întregul miracol al iubirii printr-o trăire superbă...sau făcea niște mișcări bine exersate.
Andrei? Cum ţi s-a dus popoul aseară la friki-friki? Spate-faţă sau din spate către în faţă? Vezi că te-ai blocat aşa!!
Pun  pariu că la 69 scuipi!
:))))))



Cui să-i mulțumesc?
Lui Dumnezeu, și părinţilor.


Fără unii-păunii viața ie pustiu, mânca-i-ar mama de corecţi.
Fraţilor, cine s-o spăla cu ei în cap? Pentru că orgasmul ori întârzie să apară că-l caută, ori îi schilodeşte spiritul şi nu limba...aşa cum  aprecia boul bălţii ! Iubiţi-l.
Merită abecedarul.




2 comentarii:

  1. Un mare "dislike" la postarea asta..indiferent de motivele ce au determinat-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fly...în urma a cam 200 de minute vorbite/tastate...cu ţuguiatul ăsta...în 2 reprize am ajuns la această concluzie. Nici mie nu-mi place dar uneori viaţa este dincolo de "plăcut"şi"neplăcut".
    Este doar o radiogragfie personală făcută unui individ după propriile-i vorbe:compromiţătoare, tăioase spre proaste...şi ne-simţite de mai mulţi ani de către...individ.

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog