Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

12.06.2012

Bizarerie sau nu!?


Ascultam o melodie veche pe you toube-ul nostru cel de toate zilele şi...
cănd ce văd, după...?
"Eşti mireasa ieţii mele" opa! o melodie ce de câte ori mi-a apărut în faţă mi-a trezit un feeling aparte, un zâmbet, un sentiment neconturat...o străfulgerare de moment, o eternitate prinsă în chingile realităţii.

Pentru că m-a făcut să zâmbesc atât de larg, m-am gândit să o postez, poate o placeţi şi voi...şi să vă trezească sentimente dintre cele mai bizare... sau naturale:)
Auzi: "Eşti cea mai minunată fată...în viaţa mea ai coborât din rai" :)))


Are "ceva"...pe care vi-l dedic...dincolo de visare, speranţă sau real...


20 de comentarii:

  1. Jokere, tu vrei sa te insori :)
    Vrei sa te asezi la casa ta :)

    D'aia gasisi "din intamplare" tocmai melodia asta....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranţă nu!
    Ce-mi plac mie diferenţele din Viaţa asta!
    :)))
    Dacă nu le-aş fi simţit cred că m-aş fi diluat simţitor. :)
    Ca ceilalţi! :))
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa simti, bre? Ce diluare?
    Eu am exprimat un adevar. E ceva ce eu am gandit la momentul ala. Am io niste teorii in miscare acum, in momentele astea.

    Io sunt psihologul de serviciu.

    Tu NU STII despre tine INCA acest lucru, dar eu l-am mirosit, pentru ca e la vedere, la naiba!

    Negi, negi..dar inca nu ti-ai dat seama!

    RăspundețiȘtergere
  4. "adevar"al cui? şi care??
    Eu ştiu despre mine ÎNCĂ!
    Sau poate nu te-ai prins.
    Neg? :)
    Neg că am ce să neg!Se numeşte raţiune, discernământ:ceea ce fac/zic/înţeleg,la un prim contact...în urma mai multora.
    Şi nu înţeleg ce vrei sĂ demonstrezi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine, poate ma insel.

    In timp se va dovedi ce si cum.

    Dar nu pui degeaba melodii cu mirese pe blog. E la mintea cocosului.

    Dar, iata, sunt un om rezonabil si accept ca poate ma insel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inteles ce-ai vrut sa zici cu "diluarea". Adica te diluai, se ducea naibii simtul daca tu te insurai si ajungeai banalul mioritic (ciobanesc german, lol), cum vezi atatia pe langa tine, si pe care atata ii arati cu degetul!
    Dar tu incercand sa scapi de asta....., tocmai ca ti-o iesit cam pe dos! Adica "De ce ti-e frica, de aia nu scapi!".
    Crezi tu ca te-ai fi diluat intr-o casatorie?
    Poate te-ai fi imbogatit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lorii!:)
    Melodia cu "mireasa"are un mesaj.. nu e nunta care pute de plicul-interesului-speciei!
    :)))
    Vezi?Vezi?
    :)
    Degeaba? Cu siguranţă nu! Acolo e un mesaj subtil...sunt cuvinte care arată mai multe lucruri aflate între realităţi şi mituri!
    Cum eu nu am treabă cu niciunaa:)))
    Pot simţii!, Pot înălţa...pot ridica entuziasmul artistului şi mesajului perceput de mine la cote maxime..neînţşelese de grobieni ai feelingului precum randreiraduM. Pentru mine este extrem de simplu!
    Dar simplitatea mea.......
    Am şi eu o mare prostie, asumată :Nu mă înşel!
    :)))
    Decât, după ce omul celălalt:vede ceea ce/se transformă/
    conştientizează...ce ar vrea să.
    Prezumţia de nevinovăţie are şi ea nişte baze nu se certifică cu principii andreiraduMM..eriene Din păcate...
    alta este priceputu la porumbei pisici şi coşuri cu flori înaintate şi alta este cum se manifestă dragostea în fiecare:funcţie de.

    RăspundețiȘtergere
  8. Şi până la urmă fiecare în viaţă se pricepe la ceva!
    :))) N est pas?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu Lori e vorba de diluarea adusă...de Regulile celorlalţi dă-o'n mă-sa de căsătorie..şi cu fanii ei, eu arăt "cu degetul"către cei care vor să facă:dreptatea, binele sau sexu':))))cu principiile şi regulile lor. Capisci? E simplu, zic.

    RăspundețiȘtergere
  10. LOOOOOOL. Nu prea am multe de spus. Ca de obicei, folosind fel si fel de cuvinte si constructii gramaticale ce se vor a fi altfel, nu faci decat sa arati cu degetul catre tot ce este in jurul tau spunand, in metafore ambigue: "eu sunt joker cel intelept, cel mai intelept". Oare nu crezi ca e o atitudine ce deriva din numeroase frustrari? Intreb, nu dau cu parul, ca dup-aia scrii despre mine romane, ca despre andreiradum (care, intre noi fie vorba, stim cum este, doar i-am sarit la gat cand a fost cazul) si nu am nici timpul si nici starea necesara sa combat ineptii in www. Prostia de care spui tu cu inselatul este intr-adevar o prostie. Sa afirmi ca nu te inseli este ca si cum ai afirma ca dumnezeu exista pentru ca ai dat mana cu el si i-ai pupat talpile. Si nu metaforic. Ci totul "caught on tape". La fel si cu diluatul. Care este masura care ne arata cat de diluati sunt ceilalti in raport cu tine, Joker? Care este unitatea de masura a ridicarii tale spre absolut prin simtirile tale extrasenzoriale si imposibile de trait de catre cei diluati, oamenii de rand? Lasa-i pe altii sa te ridice pe trepte superioare, nu o fa tu singur. Si zeus era plesnit de hera peste bot. Nu esti cu nimic mai presus de ceilalti, de diluati. Uite, eu pot sa afirm cu tarie ca sunt mai presus de tine si ca trairile mele sunt etalonul pentru a-mi argumenta spusele. Habar n-am trairile tale, dar sustin ca ale mele sunt superioare deci eu sunt o treapta mai sus. True or false? Nu-ti stiu trairile, pot doar presupune. Tu, in schimb, afirmi ca le cunosti trairile tuturor si ale nimanui nu se pot compara cu ale tale. Right? Booon. Ceva e putred. In Danemarca nu. In cuvintele tale. Poti sa stii despre mine la ce intensitate simt dragostea sau ce inseamna pentru mine asta? Pentru ca vad ca la tine se invarte totul in jurul iubirii. Ai cunoscut-o sau doar iti doresti s-o cunosti si nu stii cum si te doare tot corpul jinduind la trairi de care doar ai citit incercand amar sa te traanspui, sa te substitui personajelor principale, visand cu ochii deschisi la caluti roz-pal proiectati pe oglinzi sparte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, superb!
      Mai ai de învăţat cu privire(atentă)la oamenii din jurul tău.
      Crezi că exprimările tale liniare şi fără dubiu ori presupunerile tale legate de persoana mea îţi conferă statulul de bun-radar?
      E, dacă nu, abţine-te că vorbeşti "prostii" cu trimitere la exagerări unele de nuanţă altele de bază pe care le faci cuduiumul. So?
      Learn. Love..
      :)

      N-am zis sau "aruncat" cu nicio "treaptă superioară" aşa ai înţeles tu, am sugerat inconştienţa, falsa răutate, simulacrele de tipare folosite drept bune de...DEE..TURMĂ.(te oftici?)
      Şi eu mă înşel. Cu siguranţă, dar nu cu privire la BAZĂ, LA NUCLEU.

      "jinduind la trairi de care doar ai citit incercand amar sa te traanspui, sa te substitui personajelor principale"
      Vezi cum eşti ridicol?
      Vrând să arăţi că tu"ştii"presupunând te umpli de ridicol gratuit.
      Ţi-am cerut eu?

      Ștergere
    2. ICS-ulescuu?
      Nu realizezi că nu poţi să citeşti printre cuvinte?
      Lasă îndeletnicirea asta altora, du-te în x şi 0 ăla de care te făleai data trecută. Îţi place să te contrazici pe SUBIECTUL altora care(este)nu-ţi aparţine??:)Întrebare de o sută de punc te.
      :)

      Ștergere
    3. ICS, nu cunosc trăirile lor, ies ele singure la suprafaţă, ştii? Se "prezintă", dar nu mai dacă ştii, arheologic vorbind să vezi, să ai limpezimea necesară şi să devoalezi falsul/imitaţia/aparenţa...poţi AFIRMA
      Cu credinţă...plus de asta eşti puţin hoţ şi îmi spui: -De ce nu sunt de acord cu Marile Compromisuri?Pentru că le aperi tu..
      Ştii?
      :)

      Ștergere
    4. Uite, Joker, vezi? Faci tu cum faci si mai lasi cate-un colt de masca jos. Te deranjeaza cand cineva te combate. Si te combate frumos. Si atunci iti sare usor mustarul si incepi s-o iei pe aratura. E usor sa jignesti. Ti-am si demonstrat-o. Tu insisti s-o faci in continuare desi eu, la un moment dat, am vrut doar sa-ti dau un exemplu. E la indemana oricui s-o faca. Erijarea in "psiholog", "neinteles", "altfel", "unic" nu te face sa pari mai interesant uneori. Mie, spre exemplu, imi starnesti zambete. Unde mai pui ca acest fapt este apanajul celor nesiguri, celor coplesiti de complexe. O tot tii cu dragostea si cu iubirea. Oare ai simtit-o cu adevarat vreodata sau doar tanjesti la ea pe baza celor citite de-a lungul timpului si auzite de la cei din jur? Dragostea se simte, se traieste, se respira, nu se scrie. Eu am simtit, o simt inca. Am respirat-o si o respir. De scris, i-o scriu doar Ei. Si o fac liniar. Asa cum ma pricep eu. Un simplu te iubesc de multe ori face cat o mie de file scrise in cuvinte mari cat o masca uriasa care vrea sa "ia ochii". Ma uitam mai sus, ai fost oarecum deranjat si de ce a scris Lorelei, dar ai dat dovada de ceva mai mult tact. Ea a avut dreptate in ce a scris. In tot ce a scris. Si nu a facut-o altfel decat liniar. Am impresia ca adevarata ta problema este faptul ca nu suporti sa nu ti se dea dreptate. Te-ai urcat singur pe un piedestal, nu te-a pus nimeni acolo, si cand vezi ca cineva ti-l clatina te sperii. Cand deja nu mai faci fata, vad imaginea unui copil cu ochelari si cosuri, care il are pe John Cena la avatar, ce tranteste tastatura si mouse-ul cu ura, injurand si blestemand printre dinti. Sincer, dar fii sincer, spune-mi te rog: te bateau baietii mai mari in generala si in liceu? Aveai prieteni sau stateai doar in compania fetelor si incercai sa le ademenesti cu vorbe mieroase repetate in fata oglinzii si cand sa faci marele pas venea the big bully si pleca cu ea de brat? Putem fi si rai daca incepem cu atacuri la persoana, drept pentru care imi cer scuze. Ti-am mai spus, eu sunt mai liniar. Si iti doresc o zi liniara. Si frumoasa. Si asa liniar cum sunt, am trait si voi trai si simti mai multe decat crezi tu ca ai facut-o sau o vei face, copile. Lorelei, Redfire, pot sa vin si eu la chermeza voastra? Ma primiti sau si voi considerati ca sunt prea liniar pentru blogul asta profund, miscator si gustos?

      Ștergere
    5. Băi Ics dar ești prost rău, adică și tu te dai în valuri lingvistico-liniare căpiate de aproximări?.. simțind ce fac și ce gândesc eu?
      Dacă ți-ai dezvoltat o imaginație proastă în urma propriilor experiențe nu înseamnă că ești un bun anticipator.
      Limitarea rigido-fixistă nu-ți face o naturalețe mai bună decât un patron de Kebab din centru căruia îi merge foarte bine, știi? Miroși. Și știi de ce? Că te bagi unde habar n-ai.
      Dar dacă nu ești conștient de ce ești?
      Tu ai citit ce aberații ai scris? Sau tu ești în sine o aberație ascunsă a naturii? N-ai nevoie de mască,tu n-ai ce să ascunzi...ești previzibil ca o oaie tunsă prost din turmă

      Ștergere
  11. Da' ce crezi, ca eu vorbeam de nunta cu plic, cu nasi si fini, cu "Isaia dantuieste"? Si io tot de altceva vorbeam!

    Breh, io analizez cat analizez, da' mai si concluzionez! Adeca fac sinteza, ca la aia e buna analiza! Fara sinteza, nu duce nicaieri!

    Eu zic asa : ce zice el, dar si ce zic eu, dar si ce zici tu e un soi de adevar. Doar ca nu ne dam seama ca zicand acestea despre un altul, vorbim SI despre noi insine, in acelasi timp.

    Deci toata lumea are dreptate, cumva.

    Deci don'soare C spunand despre suedeza "Nu stie ea ce-i aia dragostea", s-a dat de gol pe ea insasi, ca nici ea nu stie :))))) Da' nici suedeza!

    Totusi, asta se contrazice cu ce zici tu, ca tu spui ca suedeza stie ce e aia dragostea! Deci si tu ai dreptate, ca suedeza stie, de fapt, dupa cum si tu stii!

    Numai ca noi toti receptam DIFERIT ce e aia dragoste!

    LOL, LOL, LOL!
    Hatisul naibii! Cine sa-l mai descurce?

    RăspundețiȘtergere
  12. Lori cum dracu să vorbesc despre mine însumi?
    Lasă judecăţile de valoare deoparte că eu ştiu ce i-am reproşat "altuia" căpiatului-andrei. De ce? Pentru că am văzut în ce s-a aruncat şi ce arme a folosit! Ştii?
    Caaaapisciiiiiii?
    Lori e simplu.
    Cufuritul emoţional a vrut(VOINŢĂ) să mă facă mic/înghesuit cum că m-aş da moral şi... nicidecum că aş fi vrut să arăt că Loreen e una care face DIFERENŢA!
    Simpluu. Şi tot aşa...adică privitorii, recte cei "făcuţi" intepretează tot cum vor..după urechea lor violându-şi pavilioanele reciproc....daar începând cu mine.
    :)))
    Uf..Life!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Ics : Buna.

    Da, eu te primesc la chermeza. Imi place cum gandesti.

    Am remarcat asta de mai demult. De pe la niste alte comentarii de-ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, acolo unde reactionam cu vehementa este o buba, o durere.
    Andrei a reactionat vehement pe blogul meu la cele multe postari pe care le-a atacat. De fapt, nu pe ele, ci pe mine. Andrei voia sa dea jos de pe el, din capul lui scriptul lui, engramele lui.
    Joker, la fel.

    Aici Andrei s-a ascuns sub o masca a cinismului si a detasarii, dar nu poate pacali chiar pe oricine. Eu il simt, il vad (imi imaginez)... tastand zeflemitor si bucurandu-se cand celalalt ia foc, se supara. Pentru ca asta il face pe el sa creada ca este "in control", ca domina situatia si adversarul. Cred ca Vlad avea dreptate...Daca i-am da dreptate lui Andrei, cu ce s-ar mai ocupa? Cred ca ar ramane perplex daca i-am spune "Da, dom'le, ai dreptate, asa e, cum zici tu..." :)))))

    Deci lipsa de vehementa nu e intotdeauna un indicator pentru lipsa de durere. Ea se simte oricum.

    Si iete cum Joka-bro se supune voluntar la frecat ridichea de catre alti oameni. Hai, bro, sa dam jos scriptul!

    (Si publica toate comentariile, te rog. Nu conteaza ca Andrei nu ti le-a publicat. Tu esti el? Te comporti ca el? Avem pretentii de la noi, nu? Si publica-mi-le si pe ale mele, altfel nu voi mai comenta ci voi considera aceasta o lipsa de respect in legatura cu ce spun eu. Capisci? / Daca spune lucruri urate se desconsidera pe el insusi, daca spune lucruri adevarate, care dor, ia-le in seama si hai sa ne revizuim. Sa ne facem o revizie tehnica :)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoasă melodie!
    >:D<

    Ce-i aici, frate?! Războiul rozelor?

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog