Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

11.06.2012

Dilema celor Vii: dragoste sau în-dragoste?




Circulă un curent...o tendință firească și necontrolabilă printre cei vii, de a primi, a oferi dragoste...însă mai puțin de a ne plasa înăuntrul ei, și de a-i simți vibrația, vârtejul amplitudinii , aromele unui anume curcubeu fantastic... totodată acele insesezabile contrarii dulci ale naturaleței ființei, direct implicate în adierile cele mai sensibile ale apariției continue cui? V-ați prins:ale FRUMOSULUI/AUTENTICULUI pe care uneori cei mai mulți se întâlnesc bot în bot(muc) cu ele...


Cum reacționăm? E, aici apare diferența. 
Cei mai mulți datorită unor circumstanțe întâmplătoare sau meritorii aleatoriu se plasează în afara ÎN-DRĂGOSTIRII...mulțumindu-se să se lase iubiți, doriți/scoși...din cotidian. Îi pasc însă din păcate transformarea în niște automate sexuale...iar de aici și până la diluarea sentimentelor/trăirilor reciproce nu mai este decât un singur pas, dincolo de nivelul educației sau culturii la un nivel acceptabil să-i zicem. Proba timpului altfel spus nu iartă pe mai nimeni.


Așa că iată de unde și teama general-călduță de ÎN-DRĂGOSTIRE...
Înăuntru e fierbinte, e haios...e frumusețea pură, e alegere, e greșeală și iertare în formă ideală, e rațiune copleșitoare...e un tot de scrum mirosind a phoenix....
Afară-e muncă, e control, e calcul minuțios! 
Mult mai repede fuți și ieși basma curată decât să te lași pradă unui vertij pe care nu l-ai simțit niciodată și care-ți pare în orice caz contradictoriu, plus că apare amenințarea slăbiciunii. Curând fututul îți mecanicizează viața: și ori dai la porumbei ca andreiraduM, pentru a simula că poți fi îndrăgostit oricând, ori te concentrezi pe lucruri serioase:caz-nice, profi etc. Privilegiul de a simte doar ceva anume din Dragoste(oferit sau simțit) îți întrece lejer cunoștințele tale și simțurile încă atrofiate, necesare stării de În-drăgostit.
Întrecerea fututului din fiecare gospodărie, este de multe ori obturată de senzația că trăiești la maximum dragostea. Confunzi întâmplătorul, inerția și bună-starea unei dimineți, cu esența, ceea ce nu-i adevărat.
 Dacă n-ar fi minciuna....nici noi nu ne am putea recrea așa de slab precum o facem.
Scepticul ar zice: hmm...nimic nou.
Entuziastul: nimic nu este la fel.
La mijloc va rămâne însă mereu aceași esență a modernității, rezumată la Întrebarea: 
-Cum să te poți reinventa în fiecare zi...dacă toți din jurul tău trag de tine ca să rămâi la fel??  ...să fii etichetabil și să nu ieși din turmă pentru că deranjezi?


Iacătă cum datul din curul inconștienței și alienării devine cel mai dezirabil lucru pentru cele două sexe.
A fute devine legea! Să scapi, de ce nu este Al Tău!!!
Actul în sine absoarbe în-drăgostirea...făcând-o necredibilă și o pune sub spectrul disprețului..pt oricine mai crede în ÎN-DRĂGO-STIRE!
Sau mai sunt câte unele/unii care zic că ar intra în starea de în-drăgostire atunci când se cuvine...?Pooftiim? :))
Numai poate să pricinuiască pagube lubricității sau mă rog, a cererilor reciproce subtile. No?

Eveniment dedicat cu dragoste unui aurolac al feelingului- andreiraduM

27 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pandi:
      Duritatea sau cruzimea vieții la modul general....fac precum astfel de teoreme să poată scoate la suprafață și altceva din...atâtea automatisme identice la femei, copii, bărbați...
      Tocmai de aceea ne și urâm și nu ne suportăm muulți dintre noi sau suntem geloși: pentru că folosim aceleași chei și mijloace de a obține ceva, de a simți ceva!!! Și în general când nu suporți sensibilitatea/nuanțele minunate ale Ființei începi să dai cu noroi, cum a făcut andreiraduM.
      Ori Dragostea sau În-drăgostirea...n ar trebui să sperie pe nimeni. Ci să-i facă mai buni, nu în numele iubirii să se
      înjure, spurce(despartă) sau să se deposedeze de mai știu eu ce..
      Cinic da! M-am săturat ca lumea să se f-tă! Și toți să ia ASTA ca pe un numitor comun. De ce?? Nici excepțiile nu mai pot
      fi ce erau...sau ce ar trebui să fie. Le poate fi teamă...să, nu devină, ex-centrice.

      Ștergere
  2. felul in care tu scrii/simti...este ALTFEL.
    tu in sine probabil esti ALTFEL.
    desi gustos si usor, pentru majoritatea esti greu digerabil.
    asa cum pentru multi "altfel" e ceva rau/ciudat.

    esti situat pe unde mult prea inalte ca sa poti fi perceput, asa cu nu te mai strofoca sa te faci inteles de toata lumea :)
    andrei, cred ca sughita :)
    pitipoanca buna cum sunt, ma gandesc ca bine nu i-o fi....

    acum fiind ontopic, spun simplu: ai dreptate.
    in marele haos ce se numeste "viata" suntem un fel de marionete.
    un mester iscusit a avut grija sa ne faca sa simtim tot, si noi, ce am facut? ne-am lasat simturile sa adoarma. ne imbatam cu guri de vise fara a mai fi capabili sa percepem realitatea...

    sex/futut/dragoste - pt unii acelasi sens.
    nimic de judecat. fiecare e liber sa isi interpreteze rolul cum doreste....
    teama de indragostit e fireasca si da, poate deveni nociva, te poate transforma, din pacate :(
    nu exista o reteta a reusitei in nimic....fiecare dintre noi suntem datori sa ne descoperim reteta salvatoare.
    daca reusim, suntem proprii nostri invingatori, putem spune ca nu am trait degeaba.
    daca nu...asta e. ne consolam cu "asa a fost sa fie" sa traim o viata in care singurul nostru rol a fost de marioneta...

    RăspundețiȘtergere
  3. RedFire cum vine asta, și Altfel dar și Gustos și... Ușor?
    În orice caz așa zic și eu: Nimic de judecat. Dar când văd laitmotivele neputând a "dansa" peste tot(în traducere liberă unde vor ele)....pot să le anticipez?...ca de altfel și ei toți între ei???
    Și să ridic și eu măcar un semn de întrbare
    ...dacă nu cumva fustele lucrurilor astea??
    Mă, poate în loc de caca-scandaluri...poate dăm naiba de miresme îmbietoare colaterale...nu?
    :))
    Red, greșești. Există o rețetă salvatoare, aceea este Iubirea.
    Ce, tu... atunci când te enervezi poți să bei cucută?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. uof !
    pai vine asa cum vine!
    altfel - pentru ca vibrezi diferit de majoritate
    gustos - pentru ca mie personal imi palce gustul de altfel
    usor - pentru ca imi pica usor la stomac gutul asta gustos de altfel
    :)
    multumit de explicatie?
    :)

    si, in continuare nu cred in retata UNIC salvatoare. nu toti cauta acelasi lucru, nu pentru toti fericirea are aceeasi definitie.
    prin urmare, nu pentru toti iubirea este cea vindecatoare :) asa zic eu, doar zic, nu ma bat cu pumnii in piept ca am dreptate :)))) lool.
    (lol-ul asta este pentru andrei ) fara ranchiuna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. redfire, păi ce stomac ai tu?
      Nu ți-e teamă de indigestiii?
      De balonări...cu dulcegării?
      :))
      Păi nu iubirea este vindecătoare, ci iluzia facerii iei.
      Te revigorează doi pumni în gura dușmanului...dar într-un târziu tot ai să vrei...esența de care vorbii dincolo de orice inconștiență.

      Ștergere
  5. E simplu.

    Eu zic asa: Joker presupune ca suedeza face dragosteA-A-A-A-A pe scena. Don'soara C presupune ca suedeza nu stie sa faca dragoste pe o scena printr-o melodie. Joker si Red Fire presupun ca don'soara C se referea la actul sexual in sine, fara s-o intrebe in prealabil. Andrei presupune ca Joker si Red Fire au actionat cu niste ad-hominem-uri, si nu la comentariul propriu-zis al don'soarei C (fara sa-i intrebe).
    Eu presupun ca Andrei a vrut sa zica asta, dar nu sunt sigura. Nu l-am intrebat. Dar cu siguranta Andrei a zis ecva, da' nu mai stiu sigur ce! Da' a zis el..ceva! El mereu are ceva de zis...

    Vlad presupune ca Andrei a vrut sa spuna ca..
    Vlad nu intelege ce vrea sa spuna Joker. Totusi, exprima aceasta. Vlad este un om matur, cred eu.

    Nu e balciul complet?
    Dupa cum zicea nu's ce mare filozof, poet, arhitect, whatever, daca toata lumea ar spune adevarul (ala cel mai intim) n-ar mai exista prietenii, dar nici cupluri. Foarte adevarat!

    Joker, eu iti sugerez sa lasi Andreiul sa zica ce are de zis, ca sa intelegem si noi odata ce vrea sa spuna, de fapt! Daca vom reusi sa intelegem... Si daca va spune tot adevarul, pana la capat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce naiba vrea sa zica toata lumea, ca eu nu mai inteleg nimic...?
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Lori, eu i-am sugerat andreiului să-și spună totate piticaniile după creier. le-a vărsat și în cele din urmă le-a deversat. La ce te mai aștepți de la el?
    Să revină ca săă..fiu mai specific, sau ce?
    Argumentația de tip imbecil-prefăcut îmi ia f. mult timp...să-i dau un răspuns...pt că nu merge la el.E țuguiat probabil..

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Lorelei - :)))) cea mai tare sinteza, nu-mi permit ca nu ne cunoastem dar ti-as spune: giveme5 :))

    Ai dreptate. Am facut valuri intr-un pahar cu apa. As propune pipa pacii insa nu sunt indreptatita sa o fac :)
    Oricum, m-ai amuzat teribil de delicios :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)

    Cu placere.

    Eu propun sa spuna fiecare pe sleau ce si cum, fara ascunzisuri, fara ocolisuri, ca asta ne omoara neuronii.

    Eu fumez Kent...
    Joka-bro nu mai stiu ce fumeaza.
    Vlad nu fumeaza.
    Andrei, parca nu. De fapt, nu stiu, habar n-am.

    Oare C o fi fumand? (vai, astea sunt rautacisme gratuite).

    Oare intre atatea marci de tigari vom gasi una comuna?

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata Lorelei, daca fumezi Kent, vorbim pe aceeasi limba :) / fumam aceeasi pipa a pacii :)
    Eu am constiinta curata, am spus ce aveam de spus :)
    Mai departe.....nu stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frațiloor ce vă mai omorâți cu firea...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Mereu spun cui mă întreabă că ceva lin, ușor...excitant...
      :))
      Dar de ce mă întrebi?
      Vrei să tragem o pipă...specială?...la o chermeză specială?
      :))

      Ștergere
  13. Deja seamana a "chermeza", a sezatoare...

    Iete ce pot sa faca suedezele din niste oameni seriosi :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă eu n-aș vrea suedeze...deși mmmm...o vreau doar pe Loreen să mă poziez pe faceboc, să crape andrei
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. joker :)) singura tigara excitanta este cea de dupa, in rest imaginatia mea, foarte stufoasa dealtfel, nu ma poarta catre nimic altceva.

    o pipa speciala la o chermeza speciala, nu suna deloc rau, poate doar...prematur.
    Lorelei, te bagi? :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Redfire....nu m-am familiarizat niciodată cu acest ritual...adică nici ocazie specială nu mi s-a ivit. Țigară mai fumez la diverse evenimente așa că nu-mi trebuie niciun fel de tsunami pentru a-mi perturba post-ludicul ori pentru a mi-l ovaționa sau hidrata în vreun fel.
    :)))
    Deși la l-am auzit tot vehiculându-se.., ba o dată am văzut și o scenă dintr-un film:))...așa că trebuie să vină ceva asemănător cu sfârșitul (rândului)lumii în care trăiesc, ca să pot simți o astfel de...nevoie.
    Deci no chanse:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Joker, Andrei are dreptate.

    Te rog sa publici TOATE comentariile, nu doar pe cele care iti servesc scopului.

    @ Redfire: In ce sa ma bag? Pai chermeza e pe blog, la asta particip deja. "Pipa speciala"? Despre ce vorbim?

    RăspundețiȘtergere
  18. Cele şterse?
    Sau pe el şters?
    Chiar parţial nu pot să-l aşez moţ!
    Şi apropo de "TOATE" îi pot scrie şi eu acum vreo 3 mostre la el pe blog? ...şi-mi garantezi tu că le publică?
    Eu i-am postat lui la începutul anului dar şi în cursul anului trecut comentarii..de bun-simţ nu prost-simţ ca al lui şi ştii ce s-a întâmplat??
    Nu mi le-a publicat!
    :)))
    Îl aştept într-o altă viaţă şi într-un alt format! Ne-căpiant şi mult mai puţin tupeist-ieftin-orgolios!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai uite ce am descoperit eu capaul meu ala de curva-ipocrita...

    Am o veste buna si una rea. Cu care sa incep?

    Aia buna e ca : TOT CE ZICE EL DE TINE ESTE SI EL!

    Vestea rea e ca TOT CE ZICI TU DE EL ESTI SI TU!

    Dupa cum e valabil pentru oricine....

    Ce a zis el de RedFire...este si el! Tot ce-a zis el de mine e si el!
    Tot ce-ati zis voi de el sunteti si voi! Tot ce-am zis eu de el sunt si eu!

    Asa ca Andrei s-a autocaracterizat :))))))

    Dupa cum si voi :)))))

    Dupa cum si eu :)))))

    Daca va e greu sa "fumati" asta (ca tot voiati pipe ale pacii), eu zic ca e timpul sa renuntam la tigari electronice (sa ne mintim si automintim permanent) si sa trecem la tutun veritabil. D'ala cubanez.

    Andrei e tot ce-a zis despre multi de-a lungul timpului. Si a zis multeeeeeee. Andrei are cele ma multe bube in cap, saracul :)))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Da!?
    Minunat!
    :))))
    Cum ai ajuns la concluzia asta...care are darul să ne ciufulească mai mult decât trebuie??
    :)))
    Să ştii că şi cubanezele astea sunt tot nocive!
    :))
    ...sau ai găsit pactul cu diavolul îmbrăcat în rochia de la Prada!?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Să-i spui să rostească dupe mine: "Dragoste"!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu curve, că alea putem să le înlocuim.
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Va invit sa cititi ultima mea postare (nu ca sa-mi faceti trafic sau din nu's ce alte motive, ci ca sa intelegeti mai bine ce am vrut sa spun, ca e detaliat).

    Andrei vrea sa scape de script si proiecteaza mizeriile lui inconstiente asupra lui Joker, asupra mea, asupra lui redfire, asupra lui Toteu, asupra Iuniei, asupra lui asel, asupra lui Woman, asupra lui Blue si asupra tuturor celor pe care i-a "luat in bete".

    Iete cum ies grozaviile la iveala. :))))))
    Yu-piiiiiiiiii !!!!

    Saracutul de el, cum s-a dat el de gol :)
    Daca neste unii este mari intelectuali si filozofi ai epocii lor (el, adica), mai se exista si altii care sa aiba cap pe umeri cu care sa judece.

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog