Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

22.07.2011

Eu cu mine, prietenul şi prietena mea



Eu iubesc iubirea, el iubeşte iubirea, dar fără Ea.

Eu-iubesc iubirea, întreagă.

Ea dacă se împarte înseamnă că poate, e capabilă.

Dar... vreau să văd(în sfârşit) că poate să iubească şi omul şi întrepătrunderea lor.

El, iubeşte iubirea, dar fără Ea. Ştie că e o pierdere, o răsuflare dumnezeiască.

De aceea el caută o(oricare)Ea iubitoare dar să-l lase în pace.

Ca orice bărbat al zilelor noastre, el nu vrea să intre în conflict cu el însuşi:să iubească şi mişcarea ei vaginală, dar şi sufletul ei. Are doar grijă să nu se piardă în iluzii amăgitoare.

Ps-Are mare dreptate Pascal Bruckner în cartea sa “Marea dezordine amoroasă”: Prietenii mei ştiu, de aceea stau departe de iubire.

Eu? Deschid larg braţele ca inima să-mi treiere-cultive irigându-mi creierul de iubire sau invers, nu ştiu, important este că inima, sentimentul e încă în armonie cu sinele, ceea ce e mare lucru. Ceea ce vă doresc şi vouă.

6 comentarii:

  1. Tu eşti o excepţie, Jokerino. Cum am fost şi eu, cândva. Ştiu că se poate trăi complet, alături de omul iubit. Dar...n-a fost să fie.
    Acum râd. Ştii, aş putea alcătui o listă de erori ale masculilor din viaţa mea:
    -un el n-a crezut în "noi". S-a temut că verva şi dăruirea mea ar fi doar ipocrizie şi că aş avea nu ştiu ce interes, aşa că şi-a ridicat 1000 de ziduri din spatele cărora s-a purtat ca mitocanul;
    -un alt el a ales să-mi rupă sufletul pentru a mă avea. M-a tratat ca pe un obiect pe care-l voia, ignorând complet faptul că sunt o femeie liberă care poate dărui orice, dar care va refuza să devină sclava cuiva;
    -un alt el vrea să am buzele mai groase şi fundul mai nu ştiu cum. Nu am idee dacă înainte de asta s-a privit pe sine, în oglindă. Nici dacă şi-a pus vreodată problema că el s-ar putea să nu fie pe gustul meu. Şi îl mai interesează cât de perversă pot fi, de parcă aş fi damă de companie. N-are habar ce înseamnă a te dărui celui pe care-l iubeşti şi nici cum arată la modul firesc apropierea trupească a doi oameni care fac dragoste. El vrea înţelegeri preliminarii şi scheme cu poziţiile de "exersat". Penibil, nu?!;
    -un alt el pune banii mai presus de orice...
    ETC.
    Deci...ăştia sunt bărbaţii! Ei pretind, cer, au neobrăzarea să critice, dar de oferit...mai subţire, că doar sunt vajnici purtători de penis, nu?!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Primul, era un fricos, deci un simplu bărbat clasic-netrecut prin focul Ei.
    Al doilea, n-a învăţat tratamentul corect în faţa femeii dorite(e şi greu)asta şi din cauza că la modă este să oferi şi să ţii legat un "animal"(de casă)care nu ştii efectiv cum funcţionează, în funcţie de stări:trecut/sănătate/frustrărietcetera
    Al treilea e ca pedelistul, după ce a trecut psd-istul şi pnl-istul, mai ai pretenţia să găseşti ceva "normal"?
    :)
    Şansele tind către zero. Doar Dumnezeu mai poate face ceva, sau tipul îndrăznelii tale.
    Purtătorii de penis sunt decât nişte vinovaţi-copleşiţi, nu le poţi arunca vina lor din momentul ce societatea modernă HABAR NU ARE ARE
    de aşa ceva şi cultivă ca şi reţetă de succes banul sau minciuna frumoasă, inteligent aşezată/
    cultivată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate!
    -Primul e şi acum tot un fricos. Mă priveşte ca pe o icoană, dar icoana nu-l mai poate privi după ce el i-a scos ochii.
    -Al doilea avea toate şansele să izbândească, pentru că mie îmi plac oamenii puternici, dar ce iubire e aia când îi dai iubitei la mir ca să te urmeze, în loc să o întrebi: vii cu mine? ...sau te iau? (am glumit!)
    :)))
    -Al treilea, ce să mai zic?! Un om şi el...
    :))
    Păi când bărbaţii vor constata -cu mirare, presupun!- că au şi cap şi inimă, nu doar penis, atunci problema s-ar putea rezolva.
    Ţi-am mai spus: n-am nici timp, nici vreo nevoie să-i văd culpabilizaţi. Aş prefera să priceapă şi să fie cum e de dorit să fie, nu să-şi toarne cenuşă-n cap. Fiindcă situaţia e la fel de neplăcută şi pentru femei, căci nici lor nu le e bine.

    Da, numai Dumnezeu mai poate face ceva. (Cum adică "tipul îndrăznelii tale", că nu înţeleg)

    Dar, Jokerino, eu nu pricep bre de ce-şi fac unii cucuie-n cap singuri??! Zău dacă-nţeleg şi să mă iubească Dumnezeu dacă văd vreo noimă la toată tărăşenia asta, din care pierdem toţi. Da' poate că mintea mea de copil atomic nu bate unde tre'i.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Tipul îndrăzinelii tale...mă refeream că tre să ai
    un anume magnet sau mai bine zis să fii prezentă în "acel"loc în care şansele ca un Făt frumos-delicat să apară, să te poată stimula îndeajuns.
    Să-L seduci.
    :))
    Cucuie-n cap le faci pentru că trebuie să"faci"
    "ceva"!!Aşa se aleg unii cu cucuuie frumoase.
    Nu zic nu, dar printre cucuizaţii ăştia poţi găsi şi nişte oameni de treabă.
    :))
    Blue, bărbaţi au şi cap şi inimă, dar necesitatea vitală se află în zona sensibilă.
    :)))))

    Interdependenţa are "acea" ecuaţie VOIT lăsată de izbelişte,doar nu vii tu cu soluţionări acum?
    Cum să adune calculatorul un sărut o îmbrăţişare cu o durere?
    :))))
    Apropo, te pup.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri râdeam că am avut o ţinută puţin mai decoltată (dar decentă, oricum!) şi un coleg mai tinerel, cum m-a văzut, a început să-mi cânte "Magdaleno, spune drept...".
    Şi acu' mă gândesc că oi fi şi eu bună de ceva, dacă magnetul meu scoate la iveală talentele artistice ale bărbaţilor din preajmă!
    :))))))))))
    Adun fo câţiva "gurişti", punem de-o formaţie şi facem un ban grămadă, că de iubire şi normalitate e prea dificil să ne preocupăm.

    Am glumit ca să te mai înseninez şi să dispară durerea. Să rămână restul...

    Ti pup, ca Pufoşenia!

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog