Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

18.05.2013

De ce a plâns Cezar Ouatu o jumătate de oră.



Pentru că a simţit că cei pe care îi reprezintă sunt  răi & proşti.

Pentru că românii nu ştiu de frumuseţea sufletească că se converteşte în feedback.

Pentru că românii lui nu mai ştiu că muzica este cea care ne întregeşte atunci când nu mai suntem nimic.

Pentru că frumuseţea şi mesajele ei nu se canalizează strict în homosexualitate, iar homofobii sunt încă reprezentativi în ecuaţia socială.

Şi pentru că dragostea este o valenţă pierdută între criteriul sexualităţii şi al aprecierii...

A simţit că superlativul se află la răspântie cu vulgul calificat al multor caractere...naţionale. 


"Eu, profesional şi personal, mă simt împlinit. Mi-aş fi dorit un loc mai bun în clasamentul final, pentru mine şi pentru România, dar ştiu că ceea ce a ţinut de mine am făcut. Show-ul nostru a ieşit foarte bine, am muncit cu toţii enorm şi le mulţumesc tuturor celor care au făcut posibil ca această muncă de echipă să prindă formă. Le mulţumesc tuturor celor care au crezut în mine şi au votat România. România rămâne, însă, o ţară negată oarecum de Europa, aşa că, în această seară, cele două mari familii - Scandinavia şi 'Mama Rusie' - au învins. Eu am fost favorit la titlu din partea fanilor, dar, geopolitic vorbind, nu mai ţine de mine…"

3 comentarii:

  1. Poate ca ii lipseste si lui simtul umorului....

    RăspundețiȘtergere
  2. Este adevărat.
    Dar atunci când simți ura, adversiunea declarativ-urâcioasă(POHUI) a unora((reprezentativi), simțul umorului are nevoie de o stare. Iar STAREA n-o poți avea necondiționat...:)
    Dacă aș face un exercițiu cu mascați la tine în casă de percheziție totală 2 ore și după îți așez lucrurile la loc nu știu dacă vei fi chiar așa rezistent.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ,

    Am inteles ce ai vrut sa zici.

    Cezar are voce nu contest, dar in situatia asta melodia nu era pentru el( nu-l prinde ii lipseste ceva) si nici sa ne reprezinte la eurovision este doar parerea mea .

    Am ascultat melodiile si am ales 3 care eu zic poate eram pe alt loc:)
    1 . Melodia lui Turcescu-Refren putin patriotism nu strica plus tipa de la saxofon e deosebita da tot farmecul melodiei.
    2 Electric fence-Emilia..are un spark si personalitate zic eu:)
    3 L Anghel-Unique mi-a placut :)

    Este doar o parere a mea si faptul este consumat sa vedem cine o sa fie ales anul viitor:)

    tot binele! Cami:)

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog