Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

27.01.2013

MoulainRujul Iubirii


Burtosul, Banii și Iubirea.... 

                               Gâlceava Lumii cu Îndrăgostitul



Personaje : Afaceristul/Burtosul, Îndrăgostitul, Fraierul, Frumoasa și Vecina.
Miza: Banii(Siguranța)

Burtosul :" Nu uita că ești o slujbă pentru ea, nu o poveste de dragoste.
Povestea de dragoste sunt eu! Pot să-ți rup picioarele oricând vreau."

Fraierul:"Trebuie să iubești o femeie pentru a te mulțumi cu 5 degete?
Dragostea nu e un picnic. E penibil. Necesită un angajament total."

B: "Tu ne controlezi destinele."(îndrăgostitul a câștigat la Loto)
"Viața nu e o autoservire să furi femeia altuia. Îmi pare rău dar nu e un gest drăguț aici. Trebuie să vorbim despre daune aici.
Ești simpatic. Eu nu sunt deloc simpatic, eu sunt un tip nasol, eu sunt un derbedeu, un derbedeu de modă veche."
                                                   " Femeia nu e o căruță cu fructe"

Clarificările curg către Îndrăgostit. Dialogurile îl țíntuiesc:
Frumoasa: "Libertatea ta îmi aparține! Fac ce vreau cu ea.
O calc în picioare, o vând"...
B:"Există o șansă, ipotetic vorbind desigur, să-ți redea libertatea."
F"Asta-i o lume a nopții."

Pentru a rămâne cu frumoasa sa, îndrăgostitul decide să nu-i dea cota parte cerută de burtos, câteva zeci de milioane și așteaptă decizia Ei. Afaceristul cu rol de pește și soț decorativ(!) își freacă mâinile de bucurie, ea alege să se întoarcă la cel ce o întreținea..

F.:"Mă duc să-mi strâng lucrurile.
Nu mă supăr să fiu posedată de tine."
B: "Cum se face că te întorci mereu?
F: "Nu am curajul să fiu liberă."

Inevitabil intervine ruperea dintre burtosul(viril)și frumoasă:
B:-"Cum se face că tu nu mai ești pilotul sexual"?

Ea recunoște implacabilul:
"El mi-a redat pudoarea". Decide să-și părăsească sponsorul.

Între timp îndrăgostitul este RECUNOSCUT!
La întoarcerea Frumoasei, îl găsește călărind-o pe Alta!(surprinși în act)

Î:"Făceam doar sex".
Vecina: "E o relație între vecini"! :))))))))))))))))

                                                         Teoria orgasmului

Îndrăgostitul și Frumoasa dezlănțuiți. Repercusiuni (...) Dialog între Frumoasă și Vecina ei după încheierea actului cu năbădăi:
V:"Mai sunt femei"?
F:"Da. Cu orgasme din clasa de mijloc."
V: "Dragă e o expresie a surprizei. Nu trebuie să țipi ca la operă." :))))))


                                                            ....................................


Lumea privindu-i pe cei 2 actori principali nesăbuiți ai vieții: Îndrăgostitul și FRUMOASA

-"Lăsați-l, își ia pedeapsa."
-"În viață nu sunt arbitri."



Morala:
Cine nu-l iubește pe scenarist pe Bertrand Blier, ar trebui împușcat. Puțin.
:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Căutati pe acest blog