Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

27.06.2011

Un blog de ATITUDINE

  Zilele trecute am descoperit unul dintre cel mai mişto bloguri de atitudine, ba aş îndrăzni să-l pun chiar în vîrful ierarhiei virtuale româneşti deşi mai sunt la capitolul ăsta de descoperit. Minunăţia îi aparţine lui Florin Chilian,vezi aici.
Întâi de toate mi s-au părut interesant de autentice, de revoluţionare şi răscolitoare motto-urile sale:                                                            
Daca ati avea decenta sa intelegeti in ce lume traiti cu adevarat, v-ar ingheta sufletele”!!!                      ---Adevărat 101%  şi
“Un amator a salvat lumea. Profesionistii au facut Titanicul” 
Asta e un fel de definiţie a vieţii contemporane. 
Tot aici am găsit câteva citate profund autentice, iată unul dinte ele:   Dacă o iei la stânga mori de sete, dacă o iei la dreapta mori de foame, dacă te întorci îţi blestemi zilele. Dacă mergi înainte vezi părul zânelor. Tu mergi înainte?! Daniel Drăgan-Drum spre Arania.                                                          
Iată ce spune Chlianu despre femeile puternice:                                                                                            
Am avut mare noroc in viata intalnind femei foarte puternice. Un om trebuie sa fie asumat si constient de puterea pe care o are. Nu-mi plac mironositele. O femeie puternica este si feminina, si suficient de „complicata” pentru a fi intotdeauna ea insasi dar mereu altfel.
Despre ce-şi doresc bărbaţii:                                                                                   
“… nu vreau sa te fur,
vreau numai sa ma risipesti
undeva la mijloc
între tot ce esti tu si tot ce-ti doresti
nu vreau sa te furi,
vreau doar sa nu te ratacesti
undeva la mijloc
între tot ce-ai pierdut si tot ce nu gasesti…

4 comentarii:

  1. Mă bucur Celestine că-ţi place. Cu bine şi succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Om-locomotiva, om ce-si stie canta gandurile, ce-si stie duce vagoanele culturii cu el. Nu-si iroseste combustibilul stagnand, alearga pe sine spre noi destinatii, "nelepadandu-si" crezurile.

    Inca mai sunt oameni asa si zic eu, vor mai fi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărat grăita-i Brânduşică, însă nu sunt atât de optimist în ceea ce priveşte numărul semnificativ al acestor tipuri, de oameni.:)

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog