Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

21.02.2011

Cine are curajul să nu iubească...

Ţi-ar lipsi adevarul...
Pe care îl ştii prea bine..

21 de comentarii:

  1. ? Eu vad mai cu sens intrebarea..cine are curajul sa iubeasca..si sa recunoasca :) Cred ca iti trebuie curaj pentru a iubi..si un dram de inconstienta..si intelepciune ca sa pastrezi iubirea. Iar cei ce nu iubesc sunt fricosii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Curaj zici?
    Tu râzi de mine?

    RăspundețiȘtergere
  3. La primul comentariu a vorbit ratiunea. Daca ascult inima..zic si eu ca tine..cine are curajul sa nu iubeasca..e nebun de-a binelea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fly, dar dacă dintr-un motiv independent de tine ţi-ai pierdut capacitatea de a iubi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Blue..nu cred ca pot fi motive independente de tine..cumva ceea ce se intampla si ceea ce simti are legatura cu tine..trebuie doar sa gasesti cauza..

    RăspundețiȘtergere
  6. fly.
    Eeeeeuu:)))
    "iti trebuie curaj pentru a iubi" ??:)
    Eu ma gandeam ca iti trebuie noroc,sansa,credinta
    si chiar stiinta:)))
    Mai nasol ar fi sa nu iubesti.
    Ma, pt.mine e F.SIMPLU.
    Cand bipeda nu mai poate/stie/intelege, si se capiaza dupa un tipar f.probabil cunoscut, eu ma retrag. Si astept urmatorul.Om.
    Mai devreme sau mai tarziu nu conteaza, eu imi dau refresh la simturi. Nu de alta fly, dar n-as vrea sa imbatranesc degeaba.
    :))
    Sau sa ma pun... de la un anumit moment sa tot cumpar "nevoi&simtiri"colorate.
    :)
    Si inconstienta si intelepciune. Da!
    Pai tu crezi ca eu de iubesc degeaba!?
    :))

    Bluuuuu...
    Am fost destul de explicit? In comentatriul de mai sus? Sper.
    Daca stii ca-mi esti draga, atunci de ce te gandesti la asa ceva??

    Fly2sky
    ratiunea&inima merg mana in mana daca iubesti.
    Mintea nu calculeaza sau tine "cont",ea sustine obiectul, cauza iubirii, ea inalta tot ce gaseste in cale, ea nu se gandeste daca branza e mai ieftina la kaufland.
    :))

    Blue:
    Capacitatea de a iubi, ti-o reafirmi sau reasezi sau reconstruiesti de cate ori vrea muschiul inimii tale. Tu nu esti sub dominatie otomana sau in vreo colivie pt.pasarele fara ca sa nu-i vezi gratiile.Traim intr-o tara in care de cate ori vrem sa ne mutam...o facem foarte bine. Cu conditia ca picioarele sa ne asculte si ochii sa se ridice din pamant.
    Si.. bag mana in foc ca ai exercitiul iubirii.
    Va fi nevoie doar sa te reactivezi.
    Daca nu mai ai selectivitate..in dreptul barbatilor ma poti intreba pe mine, cu tot ca.. greu mai poti gasi pe vreunul in firea lui.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dincolo de cauza, cosecinta..sau soarta potrivnica, exita credinta..si lupta.
    Conceptele, nu sunt in van si ele sunt doar pe hartie...pentru prosti.
    Morala? Nimeni nu se poate culca pe-o ureche...
    asa de dragul constatarii sau limitarii voluntare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Jokere, tu-mi dai poveţe care-s ok, pe unele le ştiu şi eu, dar constat că-s nefolositoare fiindcă sunt lipsite de aplicabilitate.
    Ceva acolo, în interiorul meu, e defect. Şi oricât am încercat să resuscitez trăirea prin apelarea la acele lucruri care altă dată mă emoţionau teribil, ele au rămas fără efect.
    Nici muzica, nici culoarea, nici drăgălăşenia, nici parfumurile...nimic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei da, uite un comentariu care mi-a atins mintea. Mai exact, prima frază din comentariul tău de la 15:27.
    Dar cum să mai leg mintea de suflet...? Toate punţile au fost tăiate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cât despre bărbaţi, te rog eu, dacă ţii tu un pic la mine, renunţă să-mi mai vorbeşti de ei. E cel mai de pe urmă subiect care ar putea să-mi resusciteze emoţiile pozitive.

    RăspundețiȘtergere
  11. Joker..da.. TU..esti printre putinii barbati care reusesc sa simta..sa recunoasca si sa transmita atat de bine iubirea :)Daca ar invata si altii de la tine..mie, cel putin, imi intaresti increderea in iubire si frumos. Sa ai parte de fericirea care o meriti din plin!

    RăspundețiȘtergere
  12. Blue Freedom, crede in tine. Tu esti.
    Cu adevarat.
    Lasa prostii lumii.
    Lasa cretinii.
    Lasa falsul si aparenta.
    Blue, tu existi cu adevarat.
    Poti face ce vrei tu!
    Fi nebuna. Ne-"buna".

    RăspundețiȘtergere
  13. @Blue..e normal sa obosesti..se te simti epuizat uneori..dar nu le lasa sa te copleseasca. Cauta cauze..pot fi legate mai mult de trup decat de suflet. Iar mintea e oricum legata de suflet..si trebuie sa se sustina reciproc. Don't give up!
    Iar speranta si credinta in iubire nu ti-o poti pierde cat timp gasesti oameni frumosi ca Jokerul. Si imi place cum atrage el sufletele frumoase in jurul lui..cel putin aici pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Jokerino, cum bre să fiu ne-bună??!
    Păi aş putea să trăiesc eu cu mine în condiţiile mai sus menţionate?!
    :))
    Despre restul ce ai spus, sunt de acord. Şi cred că asta am făcut mereu, deşi deseori părea că merg contra curentului sau că-mi fac mie nişte deservicii. Însă, atunci când convingerile mele au vizat un lucru, fie el cât de aiurit în aparenţă, am mers până la capăt.
    Acum, că veni vorba, ieri am simţit "ceva" mulţumită unui blogger care a scris ceva remarcabil: au fost unii care m-au otrăvit fără să-i muşc.
    Faptul că cineva a avut o experienţă asemănătoare cu a mea şi n-a încercat să se aburească cum că "răul e în el" sau alte dude de genul acesta, m-a mişcat. Îmi place sinceritatea şi mă acresc sfaturile sub formă de slogan sau lozincă, oferite cu largheţe oricui, în necunoaştere sau dezinteres pentru situaţia lui reală.
    E absurd să-mi spună cineva că răul care mi s-a făcut e "din mine". Nu, frate! Răul e real şi a acţionat asupra mea independent de comportamentul meu, de prostiile aşa zise karmice sau de justiţia divină.
    Şi acesta e un semn clar că sensibilitatea mea revine doar în prezenţa unor oameni care abordează situaţia la modul onest şi drept. Cum bate vreunul câmpii cu abureli lozincarde, cum sensibilitatea mea se retrage.
    Probabil că-mi voi reveni doar în prezenţa unui om drept. Dar câţi mai sunt aşa?!

    RăspundețiȘtergere
  15. Fly, trupul e obosit, spiritul e obosit, sufletul e "pe câmpii"...deci cauze-s multe. Dar e prima oară când e atât de grav încât să-mi pierd toată simţirea. E ca şi cum a fost distrus receptorul pentru emoţii, fie ele bune sau mai puţin bune.
    Mintea mea înregistrează ceea ce o înconjoară, compară, cataloghează ("asta-i frumos, asta-i mai puţin frumos"), dar emoţie ioc! Gândul e neasociat cu vreo emoţie, fie ea plăcută sau neplăcută.
    Şi când mai aud câte un înţelept cu "caută-n tine", sau "tu poţi să te repari" şamd, mă uit precum gâsca la barieră. Păi eu n-aş vrea?! Da' cum să fac asta când nimic nu mă mai atinge decât ocazional şi mult prea puţin ca să poată repune mecanismul în funcţiune.
    Offff!

    Da, Joker e ok. E la fel ca Sorinii, adică ceilalţi doi bloggeri pentru care am o anume afinitate.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am recitit comentariile mele şi se cuvine să adaug ceva. A nu se înţelege că eu aş fi perfectă sau că n-am greşit cu nimic.
    Dar în tot aceste schimb de evenimente, desfăşurat pe principiul "după faptă şi răsplată", la un moment dat, a existat ceva ce a depăşit cadrul respectiv. A fost exact cum a spus Sorin: cineva mi-a otrăvit sufletul fără să-l muşc. La acel rău m-am referit, nu la restul pe care mi-l asum ca fiind justificat şi meritat, ca o consecinţă a felului meu de a gândi şi acţiona.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cati oameni nu ne otravesc sufletul fara a-i musca?
    Totiiiii!!!
    :))
    Asa ca Desteptarea Bluulash..:))
    Deci traieste, Gandeste si Iubeste!
    Vrei sa ti dau solutii?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Dap. Normal că vreau!
    Dacă ai şi mi se potrivesc, cu atât mai bine. Dacă nu mi se potrivesc, atunci măcar orientativ şi tot mi-ar prinde bine să le aflu.

    Doar cu soluţie toxică să nu-mi dai, că de otrăvuri mi s-a luat.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ei, nu, e cam radical să spui că toţi!
    Nu, doar unii ne otrăvesc sufletul fără să-i muşcăm, nu toţi. Să fim cinstiţi, totuşi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca i-ai lua APROAPE, sigur ar face-o!
    :)))
    True.

    Pai trebuie sa gasim o cale sa-mi comunici.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce anume?
    Era vorba că ai soluţii...

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog