Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

06.08.2012

Viaţă....Iubire...Ură...Indiferenţă...Ilogic...Poezie...


”Iubirea de sine este singurul loc din sufletul nostru din care poate pleca iubirea sinceră pentru alții; dacă pleacă din oricare altă parte, acea dragoste se numește “am nevoie de tine ca să mă faci să mă simt iubită”
 Asta am găsit-o la Sara pe un blog deosebit.http://codependenta.wordpress.com/

Consecinţă, speculaţie sau neputinţă? Iată ce spune Cioran:
"În viaţa de toate zilele, oamenii acţionează, cum se ştie, cu chibzuinţă;puşi însă în faţa unor opţiuni decisive, cel mai adesea acţionează după cum îi taie capul, şi nu înţelegi nimic din dramele individuale sau colective dacă pierzi din vedere acest comportament neaşteptat, această uitare a instinctului de conservare, atât de frecventă în clipele decisive ale unui destin.Nimeni n-ar trebui să încerce să descifreze sensul Istoriei dacă nu percepe această fatalitate ce-l împinge pe om să acţioneze împotriva intereselor sale.Totul se petrece ca şi cum instinctul de conservare n-ar funcţiona decât în faţa primejdiei unei morţi imediate şi ar înceta în faţa unui mare dezastru".
The greatest...

17 comentarii:

  1. Jokerino tu inca arzi, pana la ultima valvataie si inca mai cerni cuvinte si adevaruri.Esti de neclintit :)
    Am trecut sa te citesc si sa te salut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă. Îmi permit. Sunt constant. Dau cu lopata la subconştient ca să-mi pot apropia lucruri, suflete, sentimente, regăsiri sau recunoaşteri personale ale eului şi ce s-o mai înrudi cu el acolo..
    Şi mai ard că am costum special. Ştiu o grămadă de lume care ar vrea(firesc)să facă acelaşi lucru, dar n-au dat comandă la cel de Sus...şi, şi-au luat costume de pe la apropiaţi sau "pe sub mână".
    Mulţumesc mult Brânduşa:sănătate multă şi te îmbrăţişez cu drag.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, şi mai am ceva :D adăugat Brânduşelul.Zi-mi cum să mă fac înţeles că acel costum pe care îl am nu este de la solduri de vânzare sau contrafăcut... Ai o soluţie pur moa? Că uneori am impresia că comunitatea europeană din iei vre să mă linşească.
      :)

      E fascinant să simţi cum oamenii te pot renega că ai un costum care nu-ţi vine! Iar eu le zic:
      Băăă....e haina mea!!!...şi iei toot o ţin de maieu tainic...Şi uite aşa,ne zbatem noi la porţile Orientului. Diixiit!
      :)

      Ștergere
    2. Fii cum esti tu. Carcotasii sunt mereu pe margine, de cand lumea...n-ai de ce-ti omora timpul cu explicatii :)
      Originalele mai mereu nu sunt "vazute", pentru ca e plina lumea de "facaturi"... dar se simt Jokerino, se simt.... asa ca mergi pe calea emotiilor, cum de altfel tu faci.
      Ei, fiecare cu papionul sau :)) asortat la frac sau la tenisi :))
      Sa ai zile faine mai !!!

      Ștergere
    3. M-a amuzat teribil cheia ta de traducere....
      Mulțumesc de amplitudine, profunzime și feedback..
      Și tu la fel, zile senine și mîngâietoare dar nu caniculare..
      :)

      Ștergere
  3. De mult nu am mai trecut pe la tine...
    Imi place citatul de la inceput, despre iubire...are mult adevar si e ceea ce are nevoie fiecare inima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rox mulțumesc frumos pentru că ți-am fost de folos.
    Să crești frumos...adică altfel.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cum "dai cu lopata". caci adesea, filozofia e inutila...:)
    o zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că orice și oricine am fi erys trebuie să avem o viziune a ceea ce suntem și în ce trăim.
    Nu de alta dar riscăm să nu avem cu cine să trăim, iubim, prietenim, muncim, murim sau chiar să dansăm să nu mai avem cu cine....:)
    De ce?
    Oamenii(...)s-au robotizat, simplificat sau lenevit....
    Cât despre picurat ceva în ureche în suflet sau cap e cumva tardiv...sau așa pare, deși majoritatea se concentrează asiduu pe unu/alta și au impresia că trec HOPUL.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu e filozofia adesea inutilă, este omul tot mai insuficient.
    Nema adjuvante, niht încredere...erys:)
    Zi frumoasă să ai și tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. n-am zis "nu"...mai stiu si eu cate ceva despre oameni si astea ma dor. ma doare chiar si ceea ce stiu despre mine. si-apoi si eu mai dau cu lopata, ori mai bine spus cu lopatica...stii, pana la urma, fiecare om isi traieste haosul sau. unii il traiesc mai usor, altii mai greu. cumva, in cele din urma, cu totii ne dam seama prea tarziu de multe, multe lucruri...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos ai gândit, cu precădere la final.:)
    O îmbrățișare călduroasă îmbibată în aer condiționat pentru tine..:)
    apropo de la ce vine erys?:)

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc!
    erys vine din mitologia greaca, de la reprezentanta "discordiei"...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte adevărat citatul ..
    De cele mai multe ori ce simțim e nevoia de a avea lângă noi pe cineva, nu cred că mai există iubirea .. :-j

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e nimic de condamnat, Important este să înţelegi rolul reciprocităţii,al autenticului. De acolo iese şi iubirea.
    Faci că-ţi este drag, "cu drag" iar starea asta trebuie udată, dar nu o faci tu propriu-zis ci conştiinţa ta. :)
    ...şi pe "asta" nu o iei, ţi se dă de părinţi. Iar dacă nu ţi se dă trebuie să-ţi inventezi tu una.:)
    Mulţumesc de opinat.

    RăspundețiȘtergere
  13. nevoile se satisfac. cand se satisfac, te saturi. si tot asa :) mi se pare ca totul e o consecita a uitarii se sine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodată nevoile când se satisfac nu arunci şi omul care ţi le-a satisfăcut. Sunt destule care atunci când le satisfac o NEVOIE sau mai multe e normal sau firesc ca "satisfăcutu'ăsta" să nu mai stea lângă ea.
      Viaţa intimă se cuantifică în grade înalte-intense, prietenoase şi ne-impunătoare.Ăsta e singurul limbaj pe care Reuşita în2 îl cunoaşte.
      Dar n-avem noi antrenamentul acela al OCHILOR-DE-DRAGOSTE!
      Mintea în general e proastă pentru că au educat-o alţii să fie aşa cum este.
      Dacă vrei să Iubeşti trebuie să te autoeduci!Şi...perfeecţionezi.parol!
      :)
      Îţi dau dreptate evergreen..
      Fiecare uită în general ce(nu)-i convine, astfel trebuie să cunoşti(...) omul să vezi din ce e format nu să ai pretenţii din prima ca EL să fie The Great....The Only...the stronger...

      Ștergere

Căutati pe acest blog