Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

23.08.2012

23 august (fost) sărbătoresc...actual? Nici nici!


O discuţie cu nişte amici azi dimineaţă şi mi-am reamintit de vechiul 23 august:

23 august era sărbătoare mă....

Era mai mult decât un festival în manifestare(nu luăm în calcul băbăciunile) 
O paradă !(Una e când ieşi rar, şi alta e când ieşi zi de zi, nu?)

Tot eu insist:) 
-De ce azi nu mai avem aşa ceva?
Nu e din cauză că s-au deschis graniţele, ci pentru că s-a liberalizat p.... :))))))Scuzaţi-Mă!

Ce m-ar contrazice vară-mea
gospodinele
şmecherii previzibili.
:))

                                     ..................................


Da, înainte serbam munca(forţat şi ca tendinţă de a te plia pe ea ca şi criteriu-esenţialmente)
Azi, serbăm(nu de23)omul: care înseamnă bani-bărbat & -femeie. Iertaţi-Mă, nu mai zic. :)))
Ce rost ar mai avea.
E mult mai plăcută tăcerea, misterul, aşteptările.
Storcând omul(bărbatul)subţiind(u-i) munca şi importanţa...FACI...FACI...?
 :))) 
Naşti un nou loc potrivit! 

..


V-aţi prins din titlu:
Numai sărbătorim nici munca şi nici omul, acesta fiind atât de supus numai poţi avea în-credere şi nici con-sistenţă în el.

Un lucru este cert, Serbăm lălăielile:colorate, parfumate, întâmplate...
Miracolul nu are cum până la urmă să fie ucis...

Mulţumim divinităţii, dar şi hazardului.
Glorie Lui până la urmă că ne lasă să ne mulţumim cu reuşitele personale.
Fiecare cu 23 augustul lui.
:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Căutati pe acest blog