Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

14.08.2012

Creaţia autentică nu poate muşamaliza Iubirea.


Din asta denotă că paşii în iubire îţi lipsesc.

Poţi sări etape dar nu poţi sări peste sentimentele de iubire autentică ale celui pe care l-ai găsit şi te-a găsit.

Nu transforma într-o piaţă a sentimentelor sau într-un cabaret de duzină munca hazardului care şi-a găsit materie primă generoasă...

Avem traduceri diferite pentru "noroi"...iar eu unul exclud o atare posibilitate, nu de alta dar nu mi-e deloc foarte greu.

Mă faci să mă gândesc la creştinismul-terestru: "Eu te-am făcut eu te omor". Mă rog poate exagerez eu, dar nu nasul meu...creierul şi aşaa...mai departe... 

Ai un singur aliat sor-mea care a tradus bunătatea lui Dumnezeu în nişte sentimente chioare de sorginte anacronică(şi asta ca să fiu diplomat) nefiind învăţată cu:
"iubirea e necondiţionată" ori că ea nu "cere" sau cum scria IronicBlonde: iubeşti nu "Pentru că"...ci "necătând la" şi aş mai adăuga eu....şi dacă cauţi(scuze)cu sonde nepotrivite...(inconştiente)

(Cum aş avea eu acum pretenţii că primarul pertinent ales nu a adus-o pe adorata mea Sharon Stone la Giurgiu?) 

Vorba fraţilor.... lu'Moşu:Viaţa e simplă, noi o complicărim...Dar apropo de o mai vechea postare pe care o am în top, în societatea noastră lipseşte ÎNTREBAREA:
De ce? 
Cineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee să audă ?
(să nu se înţeleagă că am ţipat, doar am fredonat prelung) :)
....................................................................................................................

Dumnezeu cu mila..
Şi firesc mă refer la iubire şi la sentimentele ce ne clădesc pânăă.... la sfârşitul vieţii.
Din punct de vedere gospodăresc sau profesional aici este alt circ, alt show şi un alt soi de fireworks...amăgitor virilmente material iluzoriu dar, cineva trebuie să ne furnizeze un orgoliu care să ne împingă să mergem "mai departe"(...) nu?


6 comentarii:

  1. Iubirea... O trăieşti sau nu, dar e imposibil s-o defineşti şi s-o descrii raţional. O simţi şi, eventual, o exprimi printr-un act artistic. Cam atât. Un om înţelept nu va ridica niciodată pretenţia că ar reuşi s-o canonizeze.
    Tot ce putem face e s-o aproximăm dpdv intelectual.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate fi periculoasă sau simplistă...din astea două caracteristici amenințătoare rareori poate ieși.Și în general nu o tratezi cum te taie capul că așa crezi de cuvință simțind sau nu.De asta de obicei se ajunge și la crimă...pentru că așa credem că trebuie s-o înțelegem și să acționăm. Mă rog, mulți ajung doar la divorț dar asta nu rezolvă ECUAȚIA iei pe care cei mai mulți se cred îndreptățiți s-o rezolve în vreun fel.
    Felul lor. Dumnenzeu cu mila, cu inspirația lui....și în aceeași metodică, revelațiile sunt cam excluse.
    Iubirea n-o poți canoniza dar nici subiectiviza la infinit...călcând cu ochii închiși pe aceleași pilde, tare și învățături...
    Lipsa de originalitate și de deschidere ale unor noi orizonturi...neclare în felul lor.. face de multe ori ca iubirii să-i iasă un oarecare damf de îmbâcsire, iar unii, au pretenția să o mai oxigeneze prin părțile ei moi, sau sensibile să-i spunem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba dimpotrivă! Eu cred că e foarte bine s-o tratezi cum te taie capul pe tine şi nu după tiparele existente.
    Singura şansă a unui om de a fi împlinit în iubire este s-o trăiască - pe cât posibil - în afara cutumelor. Adică, în timp real şi în adevăr. Fără aşteptări clădite după poveşti cu feţi-frumoşi şi ilene, fără stereotipii şi prejudecăţi preluate de familia de bază, fără influenţele culturale clasice referitoare la războiul sexelor. Iubirea ar trebui să fie un fel de enclavă a celor doi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da da:)
    Ar trebui să fie...
    Nu are sigur decât JUDECĂTORI...
    Pentru ceea ce era...pentru ceeea ce trebuia să fie...pentru ceea ce este.
    "Enclava"o face forţa, cunoaşterea şi iertarea celor2.
    Din păcate iubirea este încă tributară unor vechi concepte.
    Un exemplu elocvent l-am găsit le IronicBlonde.com
    "două păsări legate una de alta, deşi au patru aripi, nu pot zbura"
    Echivocul aşadar se menţine:
    Aripile trebuiesc legate pentru zbor?
    Sau libere lăsate...cele două perechi, diferite?
    Iacătă că fiecare "pe limba lui"..face lucrurile sensibile...le duce la nivel de?
    Tocăniţă...
    :)
    True.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, cred că acesta e aspectul cel mai dificil al chestiunii: să găseşti pe cineva compatibil, dispus să te iubească şi care să aibă principii asemănătoare.

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog