Nu mi-e teamă să lupt ca să fiu văzut.
Masca nu-i pentru tine, ci pentru a-i proteja pe cei apropiați ție. (Christian Bale)

06.06.2013

Diferenţa realităţii-lor şi inerţia Bunului-simţ

Parcă prea pe nesimţite a trecut timpul!?... iar el crud ne spune ce am ajuns.
   Pentru că ne-am dorit.
      Pentru că asta cerem NOi
         Pentru că asta valorificăm. PROst

                                                           
                                                            DIFERENŢE

Pentru că în muzică se traduc şi se devoalează sentimentele, năzuinţele, visările, speranţele şi devenirile. 

Trecutul apropiat: Mariah Carey, Whitney Houston, Madonna 
Prezent: Rihanna, Lady Gaga sau Shakira spre exemplu

Dacă cele din trecut vorbeau, zâmbeau, trăiau şi se zbuciumau...
La vedetele de astăzi nu mai este cazul, astea se joacă cu falusurile pe scenă încercând să atragă atenţia.

Ceea ce denotă exact ceea ce suntem: noi, copiii noştri şi ceea ce încearcă să dosească foarte mulţi dintre voi; crezând că dacă ne place bocelli sau angela filip am scăpat.


La aşa traducătoare ale sufletului, aşa generaţii de degeneraţi.(în mod firesc ar trebui să fiu acuzat de generalism deşănţat)
....

Nu că ar fi o problemă acută asta, ci, că ipocrizia internaţională devine pe zi ce trece tot mai absurdă.


 Bunul simţ trădează falsitate, neîncredere, micime şi superficialitate a sensibilităţii 


4 comentarii:

  1. Iubesc acest cântec. Mă regăsesc în povestea lui la fel de mult ca şi în:

    http://www.youtube.com/watch?v=7ZwApc6wKqs

    Când le ascult, gheaţa din suflet mi se topeşte. Şi plâng. Mult de tot, până ce-mi seacă toate lacrimile.

    RăspundețiȘtergere

Căutati pe acest blog